Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Spännande! Det kan ju komma en liten blödning när man blir gravid. :)
ja vi får se imorgon om det visar sig vara något :)
Min sambo visade inte så mycket hur han kände, först och främst kom väl chocken att det hände så sent, chocken att det hände hemma utan någon som helst "förvarning". Sen ville han nog vara stark åt oss båda och verkligen ta hand om mig (jag förlorade massa blod under skrapningen). Jag frågade honom flera gånger hur han kände osv, men han svara bara "du är prio ett nu, nu ska jag se till så att du mår bra igen"..
Tror även att han hade något lättare för att gå vidare och tänka positivt, men han hjälpte mig med så mycket också!
Nu måste det vara mensen som börjat här för min del, blod men inte mycket, men men! Sa det till sambon och sa "äsch nya tag som gäller denna månad då" men han verkar ha ångrat sig, antar att han inte vill ha barn nu..
Jaha från ett missfall till längtan att bli gravid igen, tre månader sen jag fick missfall och hunnit en månads försök med många förhoppningar och långa dagar och nu detta.. Vadå lurad.. Ursäkta men vafan gör man nu då?
Har det kommit mer blod nu på kvällen? :/
Har han sagt att han inte vill? Min sambo var lite svårt efter mf med. Han tog nog det hårdare än han visade och tyckte nog att det var jobbigt om det händer samma igen.
Och flikade ibland in att vi kanske ska vänta lite. Vi pratade inte så mycket om det. Jag hade koll på min ÄL och försökte få hans intresse då. Han gick ju med på det då. Allt blev inte så "planerat". Din sambo vet kanske hut mkt du vill detta och är rädd att du blir besviken när det inte blir en månad? Prata med han hur du känner om han inte vill så ger han säkert med dig.
Det gjorde min. För jag kände att tiden var såå rätt för en bebis nu! Inte sen!
Några nya uppdateringar från er andra?
Någon med ÄL?
Någon som väntar BIM? Symtom? :))