Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Äntligen! Gjorde ett digitalt test imorse som visade "inte gravid". Min hcg nivå har äntligen försvunnit. Nu lägger jag detta bakom mig och börjar om på nytt! ;)
Äntligen! Gjorde ett digitalt test imorse som visade "inte gravid". Min hcg nivå har äntligen försvunnit. Nu lägger jag detta bakom mig och börjar om på nytt! ;)
Inte ofta man blir glad för ett sånt besked - så Grattis!
Själv har jag testat nu - negativt.. Fast hade inte trott nåt annat..
Så nu slutar jag med krämen och hoppas mensen dyker upp riktigt snart!
Jag kan ju iofs ha haft senare ÄL än vanligt eftersom jag fick MF förra månaden - men det känns som att greppa efter halmstrån..
Är nog bäst att vara lite realistisk istället!
Känns nästan som att jag är gravid. Känns precis som sist när jag plussade. Har varit väldigt trött ett par dagar, har humörsvängningar, ömma bröst och ökade flytningar. Vågar inte hoppas på för mkt.
Gjorde ett test i morse som givetvis va negativt. Är bara på BIM-6 så inte så konstigt.
Tack för påminnelsen ska ta den sista tabletten nu.
Började blöda idag på em antagligen mensen som är tillbaka på min ordinarie cykel, färskt blod så antar det. Men man vet ju aldrig men jag tror ju inget annat faktiskt. Men sjukt ändå mf 21 juli, äl efter ordinarie cykel samt mens efter ordinarie cykel trodde att det skulle bli en förskjutning efter mf men tydligen inte så det känns bra. Berätta för en kollega som även blivit en bra vän idag hon tyckte att jag kanske borde uppsöka sjukvården och kolla hur det ser ut. Allts kroppen är sjukt intressant hur den fungerar egentligen. Men verkar inte bli ngt här iaf :( kanske borde ta kontakt med en gynekolog.
Hej hopp! Jag hakar gärna på här! Var i v 10 i början av maj när det inte ville sig längre. Sjukt tungt var det då, och det har inte varit så high chaparral under sommaren heller, när kroppen strulat och hoppat över både äl och mens, haft mellanblödningar och monster PMS. Nu verkar det dock som om de två senaste cyklarna har funkat någorlunda som de ska (ta i trä), och väntar just nu på bim im en dryg vecka.
Tog ett test idag på morgonen, kunde inte hålla mig. Det va såklart negativt. Hade räknat fel antingen BIM-5 eller -7 idag. Men är ju så svårt att veta efter mf hur cykeln är.
Kanske är för tidigt att testa egentligen?
Mina bröst gör ont vid minsta beröring och känner mig verkligen gravid.
Funderar på att köpa rfsu testa tidigt, någon som har erfarenhet av dom?
Idag köpte jag clearblue digital ägglossningstest. Bara för att se om man får ÄL efter MF.
Jag känner och ser iofs min ÄL väldigt tydligt och enligt min vanliga cykel ska jag ha det någon gång från helgen till imorgon.
Tog ett test när jag köpte det i eftermiddags men visade en tom ring. :/
Det kanske redan varit? Eller inte alls. Eller är jag kanske för tidig.
Varför gjorde jag detta egentligen? Jag hatar ju ÄL tester! :)
Någon annan som provat detta med digitala ÄL tester?
Hej!
Hoppar gärna in här. Fick ma i påskas, blödde länge och fick återkommande blödningar. Vi har försökt efter de utan att de blivit något plus.
Har bim 25 hoppas denna gång. Har mycket irriterande flytningar, kan vara annat. Har trott innan att jag varit gravid utan plus.
Jag hade rätt angående mina symtom, har igår och idag testat positivt :) är jätteglad men lite nervöst över hur det går denna gången.