• carrolinea

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

Anonym (m) skrev 2014-08-30 18:50:02 följande:
    Helst ska det vara morgonurin såhär tidigt va? 
    KUL det vore om alla testa positivt!!
    Ja verkligen, jo det är morgonurin som gäller! Går förbi Apoteket imorgon.
  • carrolinea
    Anonym (m) skrev 2014-08-30 20:12:21 följande:

Har ni några roliga idéer om hur man kan tala om för familjemedlemmar att man väntar barn? Skulle vilja hitta på något kul när det blir dags!

Såg ett program igår där ett par skulle tala om för tjejens mamma, då sa dom: "Nånstans i köket finns en present".  Och hon leta å leta i skåp osv. Men när hon öppna ugnen låg det en bulle där i som hon tog upp och frågade: "en bulle?"
    Då sa dom: "ja vart låg bullen?"
    "I ugnen, en bulle i ugnen" sa hon och då fatta hon! Tyckte det va ett väldigt roligt sätt Skrattande

Fick ett sms av min storebror för 1 v sen med deras ulbild och skrev faster och mitt namn. Det tyckte jag var ganska gulligt
  • carrolinea
    Ozzy09 skrev 2014-08-30 20:37:30 följande:
    Jag fick också reda på förra veckan att jag skulle bli faster! Så himla kul! :)
    Vad kul, vet att de hade försökt i ungefär 4 år så jättekul, så detta är ju inget, som oss 4 mån så det är ju ingenting.
  • carrolinea
    Anonym (m) skrev 2014-08-30 20:39:43 följande:
    Okej :) 
    jo vi är också väldigt nojiga, ska försöka dölja det så länge det är möjligt ifall något skulle hända igen liksom! 
    Ozzy09 skrev 2014-08-30 20:34:49 följande:Jag har alltid haft starkast på kvällen, så jag kör nog mer framåt kvällen. :)

Ja, tänk om vi alla fick plus, hur kul hade inte det varit?!??? :)
    Jaha där ser man, va olika det kan va! :)
    Ja det hade varit jätte kul verkligen! Skrattande
    Hade varit riktigt roligt. Var det ngn av er som bodde i Stockholm?
  • carrolinea
    Anonym (m) skrev 2014-08-30 21:42:02 följande:
    Ja det va en bit vi bodde ifrån varandra! :(
    Ja verkligen, vad synd. Men så är det. Men imorgon ska jag ut och handla lite grejer.
  • carrolinea
    Anonym (m) skrev 2014-08-30 23:07:27 följande:
    Okej det låter bra! Snart är det måndag Skrattande
    Ja verkligen! Nä dags å sova, ville sova reda innan 21 kändes som klockan var sjukt mycket.
  • carrolinea
    Anonym (m) skrev 2014-08-30 23:35:33 följande:
    Haha samma här! :) 
    Tur man inte är ensam om de! Dags att träna idag får se hur det går ;)
  • carrolinea

Eftersom jag har köpt kunde jag inte hålla mig, negativt förstod det.

Grejen är att mina bröst känns precis som innan mf inget alltså, brukar alltid ha ont mellan äl och bim. Illamående idag under matcherna samt att det kändes som ngt tynger ner "magen" svårt att förklara känslan. Jag väntar nog med att testa tills jag kommer hem nästa söndag. Så får vi se vad som händer.

Ha en skön söndag ni med :)

• carrolinea

Jo vi får hoppas. Ska vara borta en vecka och kommer inte ha tid att tänka på annat i 2 min så det känns skönt faktiskt.

Lycka till imorgon, hopas det blir ngt positivt i veckan :)

• carrolinea
    Ozzy09 skrev 2014-09-01 07:13:09 följande:

Dottern vaknade halv sju idag så jag var uppe och testade tidigt. Kunde se ett VÄÄÄÄLDIGT svagt streck. syntes bättre när det var svart/vitt.
    Men har som sagt bättre urin på eftermiddagar för test. Ska vänta till onsdag igen och testa, och då på eftermiddagen. :)

Men det syns ju ett plus. Härligt, hoppas det visar mer i eftermiddag.
Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!