Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
KUL det vore om alla testa positivt!!
Har ni några roliga idéer om hur man kan tala om för familjemedlemmar att man väntar barn? Skulle vilja hitta på något kul när det blir dags!
Såg ett program igår där ett par skulle tala om för tjejens mamma, då sa dom: "Nånstans i köket finns en present". Och hon leta å leta i skåp osv. Men när hon öppna ugnen låg det en bulle där i som hon tog upp och frågade: "en bulle?"
Då sa dom: "ja vart låg bullen?"
"I ugnen, en bulle i ugnen" sa hon och då fatta hon! Tyckte det va ett väldigt roligt sätt
Eftersom jag har köpt kunde jag inte hålla mig, negativt förstod det.
Grejen är att mina bröst känns precis som innan mf inget alltså, brukar alltid ha ont mellan äl och bim. Illamående idag under matcherna samt att det kändes som ngt tynger ner "magen" svårt att förklara känslan. Jag väntar nog med att testa tills jag kommer hem nästa söndag. Så får vi se vad som händer.
Ha en skön söndag ni med :)
Jo vi får hoppas. Ska vara borta en vecka och kommer inte ha tid att tänka på annat i 2 min så det känns skönt faktiskt.
Lycka till imorgon, hopas det blir ngt positivt i veckan :)
Dottern vaknade halv sju idag så jag var uppe och testade tidigt. Kunde se ett VÄÄÄÄLDIGT svagt streck. syntes bättre när det var svart/vitt.
Men har som sagt bättre urin på eftermiddagar för test. Ska vänta till onsdag igen och testa, och då på eftermiddagen. :)