Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!
Har du några barn sedan tidigare eller är det första ni försöker skaffa?
Jepp första, för er då?
Ja hoppas vi alla får ett plus snart :) gjorde ett test igår fast att jag egentligen vet att jag omöjligen inte hunnit bli gravid redan, undrar varför man plågar sig själv.
Hade missfall före min dotter också så trodde inte att jag skulle få det igen av nån anledning fast att det är ganska vanligt.
Många som inte fått mf säger att du är ung du har möjlighet att bli gravid igen. Det är ju sant men det är oerhört jobbigt ändå, man vill ju inte vänta och det kan ju ta flera månader innan det blir igen...
Står här mitt i blodbadet (suck och tvi) och undrar hur länge det ska vara denna gången.
Vid mitt ma fick jag cytotec och då tog blödningen en 2-3 veckor iaf, men då var jag längre gången dessutom.
Nu tog det slut i v5. Hur länge har ni blött?
Hoppas på ett plus snart igen!
jaha så läkaren ringde och gav besked om vad hcg sjunkit till denna gång, strax över hundra!! Vet inte vad jag ska säga utan känner mest för att smita in på toaletten och gråta men tänker försöka hålla ut tills jag kommer hem. Ledsen över MF men att bara gå runt och vänta, gått 7 v nu, är som en förlängd tortyr. läkarens svar på varför det blir så här var "det kan bli så ibland" ingen vidare förklaring direkt + ny provtid nästa v.