lolo82 skrev 2014-09-19 15:26:09 följande:
Hej tjejer,
Varit tvungen att ta lite paus från allt, det blev lite mycket när hcg nivåerna aldrig ville försvinna. Fick ett litet sammanbrott när det bara sjönk från 70 till 58 på en v. Men nu 12 v efter missfallet har jag äntligen fått min första mens!! Har nog aldrig varit så glad över att mensen kommit (helst vill jag ju att den ska vara borta i några månader i utbyte mot ett underbart litet knyte). Så nu ska vi försöka igen. Har funderingar på om jag ska pröva äl-tester bara för att se om jag får ägglossning denna månad och i så fall när. Har ju hört att perioderna kan förändras efter missfall. Har ni prövat några äl-tester som är enkla att använda och kanske inte kostar en förmögenhet om man behöver testa många dagar?
Har läst ikapp lite av inläggen och vill även säga stort grattis till er som fått plus, håller tummarna för er!
Ja, ibland behöver man lite tid borta från alla tankar som rusar runt i huvudet. Skönt att hcg nivån sjunkit och att ni kan börja om på ny kula. :)
Som jag skrivit tidigare testade jag med clearblue digital.mdet är skönt att få ett direkt svar utan att analysera, det är enkelt att testa och du får 10 stickor med. Kostar 200 någonting på Apoteket. Kanske är billigare på
billigatester.se.
Har läst någonstans att man kan köpa billiga stickor och fortsätta använda i samma monitor. :) då kan du köpa ett megapack för en billig peng om du behöver fler.
Oftast kommer ju ÄL senare efter missfall. Men man ska nog börja testa ganska tidigt ändå för att vara på den säkra sidan! :)
Tack för gratulationen och tumhållningen. Jag hoppas det går vägen denna gången! :)
Lycka till och stor kram till dig! :)