• mrshellstrom

Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!

En frisk son, ett ma och nu ett tidigt missfall - allt inom loppet av ett år.

Fick njuta av sista plusset i en vecka, började blöda idag. :/ skulle varit i v5+0.

Nya ältest är beställda och vi ska fortsätta försöka direkt.

• mrshellstrom
    Alvisen76 skrev 2014-08-08 23:07:58 följande:

Vad blev det för äl test ? Jag ska köpa jag med och funderar på vilka.

Kör från billigatester; fungerar ok för mig!
  • mrshellstrom

Står här mitt i blodbadet (suck och tvi) och undrar hur länge det ska vara denna gången.

Vid mitt ma fick jag cytotec och då tog blödningen en 2-3 veckor iaf, men då var jag längre gången dessutom.

Nu tog det slut i v5. Hur länge har ni blött?

Hoppas på ett plus snart igen!

• mrshellstrom
    Bella06 skrev 2014-08-13 09:39:32 följande:

Hej!

Hoppar gärna in här:

* Son född 2006

* Dotter född 2009

* MF Mars 2012

* MF Juni 2013

* MF December 2013

* MF Juli 2014

Samma pappa - det vill bara inte gå vägen...

Är 34 år nu - men va "bara" 32 när vi började försöka få till en 3:a

Hade ju MF så sent som förra månaden. Har BIM på fredag om allt funkat som det ska..

Men ÄL+8 fick jag typ lite älflytning med en strimma blod i - hoppades på nidis men fick samma på ÄL+9 och 10 också. Bara en endaste gång per dag, men ändå..

Mina bröst har blivit tyngre men jag använder Progesterall så jag vet inte om kroppen bara luras..

Har du fått någon hjälp trots att du har barn sedan innan?

Hoppas det går vägen snart för er!
  • mrshellstrom
    Bella06 skrev 2014-08-13 12:05:44 följande:

Jag gjorde en utredning i januari - men alla prover ser bra ut. Läkaren tror att det bara är otur men det är svårt att tro efter 4 MF på raken.

Jag får missfall ganska tidigt - v.5-6 oftast - men efter 2 års försök så är jag ju inte ett dugg närmare bebis för det...

Det är därför jag nu provar Progesterall, för jag blir ju gravid men det verkar inte kunna hålla sig kvar..

Funderar också på att testa den krämen :)

Hur använder du den?
  • mrshellstrom
    Alvisen76 skrev 2014-08-14 21:22:54 följande:

Vart beställde du krämen ifrån ? Jag undrar om det finns fler än ett ställe att beställa ifrån på nätet.

Jag har beställt krämen nu från female body ngt.

Bör komma imorgon eller måndag :)
  • mrshellstrom

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) verkar som jag blivit gravid direkt efter förra mf, även om strecket är svagt men fullt läsbart.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Har inte sagt något till mannen då det är så tidigt och vill att han ska slippa bli ledsen om det skiter sig igen.

Läskigt att gå och jämföra detta med mitt ma i april och mf i början på augusti som startade en vecka efter plus.

Hoppas så att jag slipper gå igenom det igen.

Svar på tråden Vi som fått missfall och vill följas åt till nästa plus!