• many87

20 dagar kvar. följas åt?

Hej jag hänger gärna på er. Har bf den 26. Men är otroligt less på detta nu. Hela helgen var full med förvärkar som satt i några timmar sen försvann dom. Likadant igår.

Har en dotter innan som kom 14dagar tidigt. Hade varit lämpligt att bebis kom inom några dagar då dottern är på semester.. men vi får se...

• many87
    MrsJones skrev 2014-08-09 02:57:54 följande:

Hej tjejer! Efter en hinnsvepning i torsdags drog det igång och kl 05.54 föddes min lilla prins! 4460 kg i v 38+0.

Stort Grattis
  • many87

Igår hade jag några timmar med onda förvärkar,nästan så jag trodde de var på G... men de lugna sig. Idag har jag haft små ont av å till och mått allmänt knepigt. Och för en stunds sen gick resten av slemproppen. .hoppas De betyder att de kommer igång. Med dottern gick vattnet 2t efter att slemmis släppt... då i v 37+6 är nu i 37+4 så rätt nära samma tidpunkt..

Så nu medan man och dotter trödskar så ligger jag ned mina mens smärtor i sängen å hoppas på de bästa ha en fortsatt skön söndag..

• many87

Hej.

Kan nu meddela att.vi fått en son. 01,12 kom han ut i en.rött bra.fart. hann knappt vara inne 1t på förlossningen. Nu sover både han å pappan här på bb och jag ska väl.försöka slappna av memen inte så lätt

Lycka till ni som har förlossningen.framför er..

Svar på tråden 20 dagar kvar. följas åt?