Inlägg från: norrland87 |Visa alla inlägg
  • norrland87

pappor och hobby

Hej jag är pappa till 2 döttrar 2 mån samt 18 mån
    Och jag har en hobby som är att renovera gamla traktorer bilar gräsklippare ja skruva rent allmänt men jag har aldrig tid till de. Då jag håller på utomhus så kan ja ej hålla på när de passar naturen spelar in. Så har en semester vecka kvar och har skruvat 3-4 timmar på 4 veckor sen säger tanten att jag inte är med barnen ?? Förklaring samt hur ska ja göra ?? Snart säljer jag hela skiten och allt jag äger å klipper av mig fingrarna så slipper de bli mera bråk

• Svar på tråden pappor och hobby
  • norrland87

Joo sant vart så less bara kom världens regnskur å har en motor ner plockad så de har nog kommit vatten exakt överallt känns piss å se hur sakerna blir förstörda å man kan bara stå och titta på.

• norrland87

Sen så är minstingen ett kolik barn så de gör inte alls saken bättre de har varit från dag till dag dock. nackdelen med en timme till mig och en till henne är är att då skyndar man sig slarvar å fuskar med saker för man vill försöka få så mycket som möjligt gjort på den timmen. Därför motorn är ner plockad igen för att ja skulle skynda mig förut. Funderar över om det verkligen är värt allt tjat bråk sura för att stå ute i regnet å hålla på ? Nää fy fan är så less på skiten sälja allt varenda skruvmejsel å allt inte ha en pinal kvar å bara lämna bort allt så fort de ska göras nått. Då skulle de säkert inte alls gnällas när de gäller hennes bil. Ja men jag måste ju ta mig till jobbet!! Haha den har jag hört förut din bil ditt problem! !

• norrland87

Farfar bor 32 mil bort farmor finns ej kvar mormor är mupp å morfar lägger sig i när ja skruvar ja e 30 år snart ge fan i å kolla oljan i min bil jävlar om ja skulle kolla den i deras sunk volvo då skulle ja få höra men att han gör så de är inget konstigt tycker han? ?

• norrland87

Hon tycker jag har garage och det har jag ca 4 meter långt och ca 2.5 meter brett jag får in bilen men då kommer jag ej ut. .. skruva där går inte för trångt å jord golv då håller ja lika gärna på ute. Bygga ett garage va ju helt kul om jag har tid å skruva ca 1 timme i veckan då räknar ja ej med lunchen på jobbet. När skulle de bli klart ??

• norrland87

Så imorron åker tanten till Norrland 30 mil enkel inte kollat olja eller vatten obs den läcker olja fram i tråget aja blir hon stående så är de hennes problem. Så kanske hon ser någon nytta av min hobby.

Svar på tråden pappor och hobby