Inlägg från: bullenochgrisen |Visa alla inlägg
  • bullenochgrisen

Lämna infertil sambo?

Nu har jag bara läst ts svar men jag vill verkligen rekommendera dig till att kolla upp mer information! Det finns många män som donerar sperma och därför mer lätt tillgängligt än tex. Äggdonation. En spermadonation/ ivf ger dig större chans att bli gravid än vad det skulle göra normalt. Där håller de koll på cyklar, tajmar rätt, för in bra kvalitet och håller koll. Du har alltså större chans att bli gravid via det sättet. Jag lider med din man, men jag förstår även din chock, oro och sätt att agera på. Jag var 13 år när jag helt utan förvarning hamnade i ett förtidigt klimakterie, jag är idag 25 år och jag och min sambo står i kö för äggdonation. Nu har jag vetat om mitt problem större delen av mitt liv och var också väldigt ärlig med det ibörjan på vår relation. Det är något som jag skämts för och dålt för måmga i min omgivning. Jag är en helt normal tjej oh min sjukdom är det ingen som kan ana då det är dålt. Men hade min sambo reagerat som du nu gjort mot din man så had3 jag blivit så förkrossad, kränkt, skamsen och sjunkit långt långt ner under jorden och aldrig tagit mig upp igen. Jag hade med stor sannorlikhet valt att aldrig förlita mig på någon kille igen. Tänk vad du gör ts. Din man mår säkert hur dåligt som helst, han känner sig säkert mindre manlig och väldigt låg över det, det är han ju inte, men man tänker så. Vad är syftet med mitt liv om jag inte kan föra generna vidare? STÖTTA honom! Ursh jag lider verkligen med honom. Du måste finnas där för honom. Visa att du älskar honom oavsett. Även om detta kanske känns som ett bakslag och du hällre vill dra dig ur det innan det kan skapa mer besvikelse så är det ända rätta att hitta styrkan och kämpa er igenom det TILLSAMMANS!

Svar på tråden Lämna infertil sambo?