BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Idag berättade jag för chefen att jag var gravid. Han blev riktigt glad och tyckte det var en riktigt rolig nyhet. Han berättade sin tur att han skulle bli morfar, han dotter är precis lika gammal som mig. Imorgon ska jag ta det med arbetsledaren, men kollegor som jag berättat det för berättade att hon redan misstänkt det hela.
Så nu behöver jag bara söka mitt eget jobb men det låter fortfarande att de räknar med att ha kvar mig och efter denna nyhet vågar de kanske inget annat ;)
Vi har förresten haft koll på blocket ett tag i väntan på att hitta en barnvagn vi kan tänka oss. Men det är ju helt otroligt vad svårt det ska vara. Man skulle ju behöva en kurs i att köpa barnvagn. Nu har vi väl iaf landat i att vi vill ha en Emmaljunga och det lutar åt en duo edge. Men Ibland verkar de bara heta duo edge, ibland duo edge S och ibland duo edge combi. Nån som förstår skillnaden eller vet en bra hemsida/bok i stil med "barnvagnar for dummies"? Har försökt kolla Emmaljungas egen hemsida men hittar ingen förklaring.