BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Stödstrumpor säger ni... När är det dags att börja med det? När man känner sig svullen eller innan i förebyggande syfte?
Stödstrumpor säger ni... När är det dags att börja med det? När man känner sig svullen eller innan i förebyggande syfte?
Är det någon mer än jag som kallsvettas på nätterna? Har gjort det två nätter i rad nu och första var jag riktigt dyblöt, andra inte lika farligt.
gått upp 4kg nu!!! Shit, 1 i månaden! Mitt i v.14 är jag och det syns verkligen att något har hänt med mitt midjemått! men än så länge ingen elev som vågat säga något :) Får se hur länge det dröjer. Har en tight klänning idag för första gången sedan terminen började... pratade med chefen i fredags så nu behöver jag inte gömma mig i pösiga byxor längre. GÖTT!
Jag går in i v 14 på torsdag.. Känner inte av så mycket växtvärk (mensvärk) som jag hade när jag var i v 5-9 ungefär.. Känner tyngd och det spänner mer nu.. Är det nåt att oroa sig för? Gjorde ett tidigt ul för en vecka sedan och då såg allt bra ut.
Förresten - är det någon mer som har blivit klumpig?
Börjar nog allt synas lite nu, v12 (11+5)
Känner mig så svullen och om jag är såhär "stor" i vecka 12...hur stor kommer jag bli sen tro??!! Kommer nog inte kunna dölja magen så länge till iaf haha :)