BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Har ni fortfarande sex? Jag blir så frustrerad för sen en månad tillbaka är jag såååå sugen hela(!!!) tiden men nu börjar jag bli osäker på om det kan börja starta igång saker för tidigt eftersom det närmar sig. Är det i så fall orgasmen som gör det eller att han kommer inuti mig? Någon som vet? Sorry - men har nog aldrig varit så här sexuellt frustrerad någonsin. Hade hellre lidit av detta kåtslag första trimestern
Vi har fortfarande sex, men väldigt sällan "vanligt sex" eftersom jag är svullen och känslig där nere så det gör för ont. Jag tänker också på sex hela tiden, men jag har jättesvårt att komma igång, jag kan typ inte bli kåt så det är oftast bara en av oss som får ut nåt av det :-/ Jag använder mitt söta lilla huvud och tänker för mycket så jag blockerar mig själv tror jag :)
Hur som helst så säger dom ju att sex inte alls är farligt på något sätt om graviditeten är "normal". Man brukar ju prata om färdknäpp för att starta förlossning och då är det sperman som ska göra susen. Men det sägs samtidigt att det inte har någon påverkan alls eftersom det i så fall krävs otroliga mängder sperma för att det ska påverka tappen ;)