BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Walter är mest lik mig, men han har ändå ett rätt eget utseende. Det ska bli spännande att se hur han blir sen.
Walter är mest lik mig, men han har ändå ett rätt eget utseende. Det ska bli spännande att se hur han blir sen.
Någon med erfarenhet av att åka tåg ensam med bäbis, packning och vagn? Tips och trix? Jag ska åka till mansdominerat bor fyra h bort inkl byte om två 1,5 v. Har bokat 1:a klass. Det får man väl?
Snö 81, fy så hemskt :(
Jag har en tuff period också. Mina föräldrar som jag träffar flera gånger i veckan och är jättenära ska separera. Min mamma är helt förstörd. Lillen kan sova ok på natten men vägrar sova längre stunder på dagen och när han vaknar är han övertrött, skriker och vill bara vyssjas när man går men honom, vaknar så fort jag sätter mig. Ger flaska för amningen fungerade inte så pumpar för att han ska få mjölk ett tag till,börjat minska iaf men just nu är dagarna mest, gå, mata, leka, få att somna, pumpa, vyssja om, mata, leka, då att somna, pumpa, vyssja.....somna 8 så fort han sover för natten för att orka. hinner inte äta, mina ben är helt slut, de jag kan be om hjälp av lider och psykiskt är jag slut. Längtar så tills det vänder men just nu vill jag bara gråta, få duscha ifred och äta.
Så negativt det blev men som jag längtar tills sambon har semester. Och han åker utomlands 5 dagar nästa vecka...
Vägt mig idag: 75,6 kg. 600 gram ner än från förra v, jag får vara nöjd med det. Har insett att snittakten är 0,5 kg/v för mig. Det är helt ok, även om jag hade en naiv dröm om 1 kg/v och vara tillbaka till midsommar. Men äsch. Jag ska bli så lycklig när jag är under 75. Sen är delmålen: 70 kg, (inskrivningsvikt) 68 kg (kissa-på-Stickan-vikt) och 65 kg (min perfekta slankvikt).