BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Förevigat bebismagen idag, var så roligt och blev massa fina bilder :D
Förevigat bebismagen idag, var så roligt och blev massa fina bilder :D
Fasiken också, det klingade av efter nån timme så jag somnade. Men vaknade nu av att jag har jäkligt ont igen...
Alltså vad skönt att höra att inte bara jag är på piss humör och nojig idag. Sov uruselt och har hela dagen varit orolig med olyckskänslor att något kommer hända innan han kommer ut. Grät innan jag somnade en timma nu på em. Och mår nu lite bättre men usch för känslorna som är utanför ens egen kontroll :(
Åh så roligt Kpax! Heja bebis kom ut! :D
Ikväll kl 21 kom min man hem. Jag måste ha lyckats att hitta rätt person bland alla dessa myndighetspersoner att skrika på. Det var verkligen i sista stund.
Så i morgon kl 7 åker vi in på förlossningen tillsammans för att äntligen få träffa vår lilla plutt.
Tack för alla styrke-kramar.
Mysigt med alla fina bebisbilder, stort grattis till er :D
Var hos BM idag, 39+1, bad henne känna och hon sa att det var nån cm kvar av "kragen" på tappen men var jättemjukt och moget, hon kunde med lätthet gå igenom och kände huvudet tydligt som inte gick att rubba uppåt. Enligt henne kändes det inte som att jag ska behöva gå över till igångsättning utan att allt såg jättepositivt ut för att komma igång relativt snart! Hon drog lite i kanterna också. Kändes skönt att det iaf är så pass moget och ser bra ut såhär 5 dagar innan bf :)