BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Nu är kvällens onda sammandragningar här igen, välbekant på nåt vis ;)
Nu är kvällens onda sammandragningar här igen, välbekant på nåt vis ;)
10 dagar kvar och nu kom graviditetens första bristningar!!! Två stycken långt upp på magen. Jag har en miljon bristningar sen dottern så jag behövde inte fler.
10 dagar är inte lång tid. Jag har 12. Förstår inte riktigt var tiden tagit vägen. Tyckte det var nyligen som de som hade bf i början på mars som räknade ner och vi räknade veckor.
Trist att få bristningar först nu. Jag har börjat vänja mig vid mina och försöker att inte titta så noga efter nya
Så känner jag med! Kommer typ bli sur och ignorera att det är nåt och sen föda i hallen :)
Försökte göra ett inlägg tidigare men det verkar inte ha kommit upp. Vid tio föddes vår lilla tjej efter ca 20 minuter på förlossningen
Jaha då var vi nere på ensiffrigt idag, 9 dagar kvar. Det känns som att jag är på +9, samtidigt som det känns så avlägset att jag ska föda barn, jag är väl inte gravid?! :)
Vilken stökig natt jag haft. Först la jag mig halft hungrig och vaknade säkert 10 gånger på en timme av sura uppstötningar. Då var det bara att kliva upp och äta något, men då blev jag illamående av att jag blev för mätt. Men efter en timme kunde jag sova,,men då var jag sur på mannen som gick och la sig på soffan. I 12 har jag varje natt lyssnat på hans snarkningar och han går mycket i sömnen, men i natt råkade jag snarka för en gångs skull och då står han minsann inte ut och måste fly från övervåningen.
Ja, jag kom på mig själv tidigare med att tänka att "vad konstigt att jag är med i en tråd där folk föder barn..."
Jag börjar bli orolig att jag är lite skruvad mentalt just nu :)
Vilken fräckhet. Jag hade också blivit sur. Min man klagade på att jag bökade runt för mkt på nätterna en gång och störde hans sömn. Det skulle han aldrig ha gjort.
Sköljmedel (eller rättare sagt REN TVÄTT) är mitt doftberoende nu:D Älskar att få hänga upp blöt tvätt och känna lukten i hela huset.
Under förra graviditeten fick lukten av Red Bull mig att kväljas och det sitter tyvärr i än, 5år senare. HATAR den lukten och hatar när sambon sprättar en sån burk typ bredvid mig i bilen. INTE coolt!