snö 81 skrev 2015-03-11 03:06:31 följande:
Alltså nu börjar jag på riktigt bli less på detta. Igår kväll låg vi i soffan och kollade på tv, hade onda sammandragningar var 5:e minut i två timmar ca, rätt jobbigt sådär. Går och borstar tänderna och får ytterligare en sammandragning och hinner tänka att fan, det här börjar ju göra rätt ont, det kanske är på gång. Går upp i sängen och där klingar det av helt :( Sover ok fram till 02 då jag vaknar av mensvärk och har nu haft en ond sammandragning - 1 på en timme! Hur länge ska man behöva ha såhär????
septemberbarn08 skrev 2015-03-11 05:56:15 följande:
Hade exakt likadant i förrgår och blev så jävla arg! Det gjorde tom ont när jag var uppe och gick så jag fick verkligen upp hoppet och sen bara klingade allt av:( igårkväll hade jag bara någon enstaka förvärk igen. Tror aldrig det blir någon bebis här. Är helt inställd på att få gå över den här gången!
Letar tecken hela tiden nu! Varit rätt lugnt med förvärkarna förra veckan - lugnet före stormen? Varit deppig sen i söndags - är det ett tecken? Varit risig i magen igen igår - tecken? (även om jag vet att det garanterat beror på att jag ätit mer "vanlig" mat senaste veckan). Sovit oroligt två nätter nu - är det ett tecken? Mer flytningar - betyder det något? Och så håller det på i all evighet.. suck!
Nu har vi "bara" 10 dagar kvar.
Jag hade rätt mycket onda sammandragningar igår efter hinnsvepningen, men inte händer det något mer sen. Så störande att gå och ha skitont lite nu och då för att det sen bara ska försvinna. Jag har haft två bra nätter utan halsbränna och jag har sovit 6 timmar utan kisspaus! När hände det sist liksom, jag som kissat med 1,2,3 timmars mellanrum de sista månaderna. Så jag har också funderat på om det är lugnet före stormen?!?