BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag är anti tabletter i onödan, men kan vara stark förespråkare när det är dumt att låta bli!
Om det är till någon tröst är omeprazol väldigt lokalt verkande och påverkar således inte bebisen alls. Jag kan just nu inte leva utan omeprazol, och tycker att det känns ok då det bara handlar om mig. Undviker dock att ta alvedon trots spänningshuvudvärk och ryggont då det faktiskt kan gå över till barnet. Har tagit det någon gång när det är det som krävs för att få mig ur sängen.
Har fått reda på att vår vagn kommit in till butiken idag! Är så sugen på att åka och hämta den, men vill inte slösa på tiden som garantin gäller och inför butikens service, så det får vänta några veckor.
Hoppas föresten att det löser sig för dig som har vagnen fast i Sundsvall!!
Ska boka tid till verkstad för att koppla ur airbagen snart också. Vore trist om bebis kom tidigt och vi inte kunde köra den i vår bil! :)
Var hos BM idag och magen följer kurvan på pricken, även om det känns som om den ökat enormt över jul +9kg nu.
Har fått en läkartid till nästa vecka för att diskutera ev sjukskrivning då jag sover så fruktansvärt dåligt, har konstant huvudvärk och är rädd för att snurra till det så att jag råkar ha ihjäl någon på jobbet pga av min tankspriddhet.
Oj vad jag vräkte ur mig, men det var ett tag sen...
Det verkar lösa sig med vagnen! Tjejen vi haft kontakt med sedan beställningen har lovat att om de inte har öppet på lördag då vi planerar att åka dit så ska hon lösa ut och förvara den åt oss! Dom planerar att ha öppet men om allt säljs bort under veckan kan dom ju inte göra annat än stänga. Hon är en riktig stjärna!! Vi har bokat hotell och fixat barnvakt iaf så jag håller alla tummar och tår att vi tar oss iväg på lördag! Fattas bara att ungarna får magsjuka eller nåt med min tur så vi får ställa in! Men som sagt, håller tummarna att vi tar oss iväg! Orkar inte med fler överraskningar med den här vagnen haha.