BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Hos oss såg allt mkt bra o 1:19800 i nupp! Känns bra:) bf 26 mars!
Här är lilla pluppen! <3
9,8 cm lång, ett starkt hjärta som slår och den rörde sig hela tiden så BM sa det var en livlig och stark krabat, allt ser bra ut!
vi fick 1:3494 som siffra.
Så det kändes helt ok, självklart hade man velat haft ännu högre men BM sa att det är en riktigt fin siffra så inget att oroa sig för.
vecka 13 (12+2) BF 23:e mars, samma datum som vi redan hade!
Som den rörde sig hela tiden! Helt otroligt att se, sen lyckades hon frysa bilden precis när den suger på tummen!! Det är ju helt sjukt sött!!!!<3
vi är såå glada nu och kan andas ut lite!!
Men hur fick alla reda på hur lång bebisen är? Hon sa inget till mig men satte BF 18 mars.
Idag har jag ätit en hel portion lunch för första gången på över en månad!!!!
Så himla skönt och gott var det!
Jag har tidigare inte känt nån smak på nåt annat än när det smakat illa. Och så har jag inte kunnat äta mer än ett par tuggor och oftast kräkts.
idag åt jag en hel portion!!!!
Kanske kanske vänder det nu! *hoppas hoppas*
vilka fina bilder
jag törs inte lägga upp en bild på min mage, jag känner mig som en elefant i jämförelse med era fina magar!!
Någon som har känt av bebisen än? Är i vecka 16+4 och har inte känt något än. Har flera kollegor som säger att de känt så tidigt som jag så man blir ju lite nojig :O
Hur svarar man på någons inlägg? Är så ny på det här...
tryck citera-knappen uppe till höger i inlägget!
Jag är i v. 14
har känt vid ett par tillfällen att det liksom kittlat till nån milisekund i nedre magen. men min väninna sa att det var alldelles för tidigt att känna nåt av barnet så det måste ha varit gaser... jag vet inte rikigt. Jag vill ju gärna tro att det var lillpluppen jag kände :)