Kpax skrev 2015-04-29 11:00:01 följande:
"Och då blir såret kvar"?? För alltid eller?!
Usch, jag håller tummarna för att det här biter så du slipper skiten. Starkt att du orkar kämpa, jag hade säkert gett upp rätt tidigt.
Ja jag vet inte om det var det han menade. Han pratade halvdålig svenska och Selina gallskrek i famnen just då så jag hade svårt att koncentrera mig, haha.
Kpax skrev 2015-04-29 10:47:30 följande:
Åh vad skönt för er! Jag vet inte om jag missat, men har det här med magen och bajseriet kommit plötsligt? Josefin bajsade mycket oftare förut, och vi började också med Sempers magdroppar, nu bajsar hon oftast en gång om dagen.
Jag vet inte om det beror på dropparna eftersom det var så mycket som hände samtidigt (slutade med mjölkprotein, började med dropparna och Minifom).
Nu har Josefin varit mer gasig och bökig ett par dagar, jag har kanske ätit något som inte var så bra...
Hon har bajsat ofta även tidigare och alltid löst men det blev betydligt värre av antibiotikan. Inte så mycket i varje blöja men man måste ju ändå byta så.. Och sju bajsblöjor på en natt känns ju sådär lagom kul:/ jag vet inte om det hade effekt så snabbt men jag gav henne första dropparna igårkväll och sen dess har hon bara bajsat en enda gång och det var imorse.. slump eller?