ToveS skrev 2015-03-18 09:48:08 följande:
Jaa vi får väl se.. Har ju "bara" haft uppehåll på ca 1,5 v innan var det mer regelbundet och då har inget hänt. Börjar undra varför nåt skulle hända nu... Men vi får se
min man sa iallafall att nu får fan ungen komma så man kan göra det normalt igen! Så han färdknäppar nog inte heller för nöjets skull nu
röjer i förrådet idag, kanske ger det nåt.. Fast jag har alltid sju järn i elden så jag tror snarare att den kommer när jag börjat vila...
Jag börjar känna mig kluven i leveransfrågan. Jag vill ju att han ska komma på bf på söndag, men något säger mig att jag kommer att gå över tiden. Länge. Men jag vill inte att han kommer före helgen heller, så jag skulle känns mig oförberedd och lite skakig om han kom idag. Men så spelar det ju ingen roll vad jag vill, han kommer när han kommer.
Jag ska också fixa hemma idag. Vill helst tapetsera i vår Walk in closet, men kan inte ens bestämma vilken tapet jag vill köpa, så det lär ju dröja. Tips på bra tapeter på nätet?
Kanske är idag dagen då jag tar tag i mitt ångestprojekt - viktiga-papper-lådan? Eller så putsar jag silvret. Eller manglar alla dukar. Det finns att göra...