BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Härligt snö!!
Härligt snö!!
Ännu ett inlägg kring sömn.. :) men låste bara säga YEEEEAY! Klockan strax efter 04 insåg jag att jag sovit totalt 6 timmar, varav 4 sammanhängande! Detta är verkligen rekord! Å andra sidan sov grabben typ ingenting på dagen igår (så nej Kpax, ingen extra vila då) så det kanske är förklaringen. Oavsett anledning så jublar jag!
Ang. Dagtid så har Folke börjat bli mer nöjd på egen hand sista 2-3 veckorna ( han är 10,5 veckor nu) så flera ggr om dagen kan jag lämna honom på golvet på en folk eller i sitt babygym 10-15 min åt gången... Men stora projekt blir det definitivt inte :)
Här har det varit en skitnatt. H har sovit uruselt och vaknat varje timme ungefär och däremellan har han sovit oroligt. Har försökt liggamma något pass men det gick inte alls. Vet inte om han blivit extra krasslig med tanke på att jag har ont i halsen eller vad det är. Jobbigt har det varit iaf och idag är mannen i Stockholm hela dagen med jobbet och kommer därmed hem sent. Men H och jag kanske kan lyckas somna i soffan nån timme så jag kommer lite ikapp med sömnen.
Skönt att era efterkontroller gick bra september och sommarstad!
September: känner tyvärr som du med BVC. Inte mycket förtroende för tanten :) bor på liten ort så gissar att det inte precis var konkurrens om att fylla platsen!
Suck. Sömnlös igen trots att bebis sover. Så sjukt onödigt!
Vägning idag +200 gram. Men eftersom jag tappade 2,5 kilo förra veckan då dottern var magsjuk så var det väntat att få en viktuppgång.
Igår var jag på stan med morsan och köpte en finare klänning. Hon klagade på att jag var för tjock och magen putade. Jag har bestämt mig för att inte klaga mer på min kropp. Den har fött två barn på kort tid och huden är randig och slapp. Men med rätt kläder ser det hyfsat ut efter förutsättningarna tycker jag, naken ser jag hemsk ut men det är inte många som ser. Jag har ändå tappat 16 kilo på 7 veckor och kommer i flera gamla byxor och har 4 kilo till före graviditeten. Det tänker jag vara nöjd med
Jahapp, då var det min tur... Trots helamning tycks mensen ha kommit tillbaka. Bläää. På måndag är det ett år sen sista mensen innan vi plusade, hade faktiskt hoppas på några månader till utan... Bosse är 9,5 vecka.