Kpax skrev 2015-03-01 14:28:24 följande:
Det är ju drömmen, att det sätter igång på riktigt!
Igår var jag ute med hunden i 40 minuter, och sedan dess har jag haft så jävla ont i ryggen. Grrr... Trodde jag skulle orka eftersom jag rörde mig i snigelfart (och hunden gick lös). Jag gjorde också en massa sjuka grejer för ett par veckor sedan, typ skurade golvlister och fogarna i duschen, men nu sitter jag bara och surar. Eventuellt bakar lite. Kanske gör banoffee pie om jag orkar, men dammsuga MÅSTE jag göra idag.
Är fortfarande så sjukt irriterad på att sambon har ont i ryggen. Jag önskar att vi kunde mäta smärtnivå så jag fick se svart på vitt vem det är mest synd om (som om det är en tävling).
Jag förstår dig. Jag kan också bli vansinnigt irriterad på min man nu. Han jobbar extremt sporadiskt och är mest hemma hela dagarna, medan jag fortfarande jobbar. Ändå är det jag som städat badrum och kök i helgen, när han varit ute. Sovrummet är fullt av dammråttor. Med all hans fritid tycker jag egentligen att vi borde ha ett prickfritt, skinande hem nu. Han ser inte, säger han. Nä, men han tittar ju inte. (Jaja, han är snäll och hjälper mig med massa annat, men ändåååååå.)