Inlägg från: laila88 |Visa alla inlägg
  • laila88

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Kpax skrev 2014-08-26 19:06:53 följande:

Fy så tungt för dig!

Tycker att du gör rätt i att fokusera på en bra framtid för dig och barnen i första hand. Det kommer förstås vara jättejobbigt i början, men du kommer klara dig och säkert växa otroligt mycket. :)

Ja jag försöker med all min makt att se det så :) det som inte dödar, härdar brukar man väl säga!
  • laila88
    Mammis2011och2015 skrev 2014-08-26 20:10:57 följande:

Kanske är det jag som inte hängt med och du skrivit massor om detta innan. Hade ni det dåligt redan innan grav? Vilken otroligt jobbig tid du måste ha just nu! Kan inte ens föreställa mig!

Till viss del, med sånt runt omkring. Han var inte nöjd med jobbet och var arbetslös i vinter vilket tog honom hårt. Jag studerar och vi kunde inte flytta dit vi planerar än på ett tag, vi har haft missfall som tog mig hårt. Osv, allmänt oflyt men sånt som man tar sig igenom.. Tänkte jag.

Ja det är som hela livet och framtiden föll i tusen bitar framför mina fötter.. Men har som inget val än att kravla mig upp ur det här svarta hålet så småningom :) försöker va positiv, sjukt svårt dock.
  • laila88
    Lejonhierta skrev 2014-08-27 18:56:18 följande:

Min gravidmage... Chefen asgarvade igår då hon såg mig. Hon hade läst att jag har stor mage för att vara v 12 men inte så här stor. Väger nu 60 kg och är 171 cm lång, så det är verkligen bara mage....

Wow, mysigt! vilken liten kula redan :) så kul att det börjat ploppa upp bilder här!
  • laila88

Nån fler än jag som bara tappar vikt? Har inte ätit gravid vitaminerna fören nu heller.

Då ja vägde mig igår och hade gått ner två kilo på en vecka börja jag med dom från aco som heter gravid för ja oroar mig att bebisen inte får det den behöver.

Tappat typ alla symptom senaste dagarna också.

När började ni med vitaminer?

• laila88