BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Snö81.... Förklara hur du hittar tappen :) måste göra något åt dessa pinvärkar, men jag hittar inte där inne ;)
Snö81.... Förklara hur du hittar tappen :) måste göra något åt dessa pinvärkar, men jag hittar inte där inne ;)
Haha, hur gärna man vill veta så verkar det vara omöjligt att hitta sannolikheten :) läste dock att 22 mars är den vanligaste födelsedagen på hela året och att det i mitten till slutet av mars föds flest barn på året... Man är inte ensam om att ligga på midsommar med andra ord ;)
Ang bemanning så hjälper det ju inte om det är 100 som jobbar om inte rummen räcker till. Jag är inte så nervös över bemanning, mer över att inte få tillgång till smärtlindring isåfall ???? kan absolut ligga i en korridor så länge lustgasslangen är lång nog ;)
Fyndade ett babygym för 150 kr igår och hämtade ut bebisarnas gosedjur. Två saker mindre på "att göra"-listan
Attans nu är jag nojig att pluppen vände sig med huvudet upp!!
Det kändes som om hela magen gjorde en kullerbytta!!!
O nu känns det som en stor klump (huvud) är upp istället för fötter som rör sig som jag kännt tidigare..
Men jag vet inte säkert. Inte lätt att känna men det känns helt klart annorlunda. Förut när kag tryckte lite på fötterna så svarade han genom att sparka tillbaka så man kunde känna foten.
Nu när jag buffar är det som att "klumpen" bara flyttar sig lite sidledes. Inga sparkar.
Men jag kan ju ha fel. Det är inte helt lätt att känna vad som är vad :)
Men är det ens möjligt att de vänder sig såhär sent??
10 dagar till bf!!
Hur stor är egentligen hela slemproppen när den lossnar? Delar gick för två veckor sedan och sen i omgångar både tiskväll och idag. Känns som det borde vara "tillräckligt" men vad vet jag :P
Snö81, hoppas verkligen det drar igång! Kommer bebisen imorgon 9:26 så har ni ju namn klart iaf. Pi :)
Lycka till