BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Alltså jag är så glad att jag är gravid och väntar det finaste man kan få i livet. Men helskotta vad det är jobbigt att vara gravid just nu.
Jag har så sjukt ont i min njure och smärtan kommer som "anfall", det kan gå allt mellan 30 min till 5 timmar mellan varje anfall - mellan dessa så är jag så utmattad så jag inte orkar göra något - så jag är hemma från jobbet nu och är redan efter 2 dagar så sjukt less. Mardrömmen är att det inte går över så jag blir sjukskriven..
När smärtan väl kommer så ligger jag bara i sängen och gråter för det gör så ont.
Sen så har jag även tappat min aptit helt igen - jag känner mig äcklad av all mat. Får kvälvningar så fort jag äter, kräks dock inte eller mår illa, men sjukt jobbigt då jag knappt får i mig någon mat. Någon annan som upplevt att detta kommer tillbaka? (det kan dock bero på ovanstående att jag inte har lust att äta.. ingen aning)
Sen så som grädde på moset så har jag fått hemorrojder, så det svider och är allmänt jävligt haha....
Och åter igen - jag är så tacksam att jag är gravid - men detta är verkligen ingen dans på rosor. Jag vill inte sprida negativitet men är det någon annan som har det jobbig med graviditeten, skulle vara skönt att veta att man inte är ensam att känna så här?
Fick du någon tid för uppföljning på njuren? Det borde du få med UL för att bedöma läget. Och det finns ju hjälp att få dessutom som iaf gör en relativt smärtfri om än ruggigt mäckigt med ett dränage ut ur kroppen.