BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Jag behöver också klaga (tack och lov för denna tråd)
Jag sov dåligt i natt. Vaknade vid två tiden och var hungrig (!). Har hänt andra nätter också. Jag gillar INTE att gå upp mitt i natten och fixa nåt ätbart. Men jag har tvingat maken att köpa nyponsoppa och blåbärsoppa samt fullt med frukt så jag kan få i mig nåt snabbt på natten som känns lättsmält.
När jag skulle gå och lägga mig igen så snarkar maken men inte nog med det. Han låg vänd åt mitt håll och hade världens värsta andedräkt (stor överdrift men det luktade inte gott). Såklart vägrade bebisen vara medgörlig så jag kunde sova på andra sidan, vänd från honom, utan ville att jag skulle ligga på den sidan så att jag blev vänd mot maken. Det slutade med att jag gick och la mig på soffan och var lagom nöjd på morgonen. Maken håller på att bli förkyld så troligen var det därför han hade dålig andedräkt men i sig har han inte varit hos tandläkaren på 10 år så vem vet. (Jag har tjatat på honom att gå till tandläkaren men han kommer aldrig till skott). När jag berättade på jobbet så undrade de varför jag gick och la mig i soffan och inte tvingade honom ditt. Jag är ju den gravida men jag har inte hjärta att tvinga ut honom från sin egen säng. Blir denna natt likadan så kommer jag ev tvinga honom att sova i extra sängen i barnrummet :P