Misty W skrev 2015-02-16 17:59:07 följande:
är vi flytta in här så va kylen/frysen sönder och eftersom vi skulle renovera om köket så köpte vi en billig kyl/frys. Men nu 3år senare utan renovering så är jag less på minifrysen.
Då ska jag klura ut vad jag ska baka och så får vi låna lite plats.
Kanelbullar, vaniljbullar ska jag ha iallafall. Sen får jag väl baka småkakor ;) eller kanske inte är så smart, jag skulle ju övergå till nyttigheter efter snittet ;) fast på en eller två veckor hinner jag nog äta upp allt med lite fika gäster ;)
Jo det gör jag! Och kärleksmums.. Nä nu blev jag sugen på allt möjligt. Får nog rådfråga med familjen innan jag bestämmer mig ;)
Haha allt prat om fika gjorde mig så baksugen så gjorde lite kolasnittar nu efter middagen ;) frågade min sambo efter vi käkat middagen om vi skulle göra ngt speciellt ikväll, men han ville bara vara hemma så då sa jag "men bra, då bakar jag lite!" Fick ett muttrande svar tillbaka "vad är det för idé o baka när man ändå inte får äta av det..." Hahah, kanske har varit lite väl hård mot han med bjud-fikat ;)
Ang att man kanske kommer få fika av besöket.. Är 100% säker på att ingen i min närhet kommer ta med sig fika, i vår umgängeskrets finns det mest singlar i 21-23 års ålder och tror ingen av dom ens vet hur man gör chokladbollar :D och i både min o sambons släkt är det oftast jag som står för fikabrödet, då de flesta av dom tom köper fika då det är kalas etc... men är ju värt o tänka på så man slipper leva på sötsaker efter förlossningen (tror dock min sambo skulle vara glad :D)!