BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Är i v 12. Blev avstängd från jobbet i förrgår pga av den uttalade hotbilden mot mig. Känns sådär, så nu får jag pilla med lite andra arbetsuppgifter men inte vara på arbetsplatsen. .
Blir KUB på torsdag nästa vecka. Illamåendet har lagt sig nästan helt men halsbrännan hälsar på istället. Vågen står rätt stilla och gjort sen start. Fortfarande trött och humöret åker bergodalbana och sambon tycker jag är väldigt vass. Rejält med foglossningar samt ryggvärk men det är även relaterat till min bindvävssjukdom och jag kan ju inte äta samma smärtstillande som tidigare.
Har även ett läkarbesök inbokat via bm om en månad pga min grundsjukdom. Tycker livet går långsamt.
Dagens roligast: en god vän och tillika kollega samt studiekamrat (både jobbar och studerar heltid) ringde igår och beskrev sitt mående och jag sa att du är säkert gravid (de slängde ppillerna i juni) och jajjamän efter att hon köpt ett gravtest igår kväll kom ett mms med ett tydligt plus. Roligt för som det låter på henne när hon beskriver så är hon nog längre gången än vad hon tror och ligger således exakt en månad efter mig. :) Nåja det lär tiden utvisa, men roligt med lite glädje i allt annat som upplevs negativt just nu.