BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Jag har blivit dunderförkyld och hostar massor.
Jag har försökt hitta nån info men det verkar inte som det är skadligt för barnet allafall. Men det känns som jag ska hosta ut honom under de värsta attackerna!
Ska gå till apoteket och se om de kan ge mig nån hostmedicin som man får ta nu!
Jag har fått starka mensvärksliknande smärtor längst ner i mage/underlivet sen i fredags. De hänger inte ihop med sammandragningar - som jag också fått fler och starkare senaste veckan - utan är fristående. Någon som vet vad den där mensvärkssmärtan är för något? Känns igen?
Har varit på besök hos sjukgymnasten i dag och fått med mig övningar att använda direkt jag känner att jag orkar efter snittet. Väldigt snälla övningar med andningsteknik, benpump och liknande. Inser att jag nästan tappat kontakten med min kropp sedan jag fått så mkt sammandragningar och tvingats hålla mig stilla. Har varken andats rätt eller haft ordentlig blodcirkulation de senaste månaderna. Ångrar nästan att jag inte gjorde detta besök tidigare. Men tack till dig som la upp länken till filmerna om ks - det var då jag bokade in detta besök!
Igår 19.55 kom vår älskade grabb!! 3880g och 51cm på bf-7 :) lycka men är så trött!
Denna hemska mensvärk. Blir galen!! För varje dag så stegrar den dessutom i styrka så jag vet redan nu att det kommer bli lite värre i morgon men jag kan inte koppla ihop smärtan med sd. I natt vaknade jag halv fyra av smärta och sen tog det några timmar innan det släppte och jag kunde somna igen. Någon mer som känner igen detta? Är det barnet som trycker på? Förvärkar? Ligamenten? Blir knäpp av att inte ha en susning om vad som händer i kroppen...