BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
[quote=74780164][quote-nick]tovemaja skrev 2015-02-01 04:32:50 följande:[/quote-nick]
zzzzzzzzzzzz.... jaha... dags att vakna klockan 04.00 tydligen. Det är GULD att ha en bäddad gästsäng att krypa ner i när det inte går att sova vidare i den gemensamma märker jag!
Sparv15: måste du jobba så länge som du tänkt då? Det sliter ju enormt på en nu! Jag är så glad över att bara jobba 3,5 dagar till, hade inte pallat mer! Kommer att ha 27 dagar till BF min sista arbetsdag men gör inte mycket vettigt när jag är där, plus att jag har 1,5 timme till jobbet enkel väg så känns lite jobbigt bara att åka dit också. Kanske hade resonerat annorlunda om jag jobbat i närmsta stad.
Nähe, dags att försöka somna om i gästsängen nu då!
[/
Nej jag inser ju egentligen att det inte funkar längre. Problemet är att jag tänkte jobba fram till sportlovet eller veckan efter och då skulle kunna sätta slutbetyg på några elever. Har dessutom utvecklingssamtal som borde göras nu innan v 8. Finns ingen direkt som tar över dom och det skulle innebära jobb dagtid och kvällstid för mig dom sista veckorna då jag känner att jag snarare borde trappa ner. Ska höra med bm om det inte kan finnas möjlighet för sjukskrivning ändå pga blodtrycket.
Lägg över det du kan på vikarie! Vad undervisar du i för ämnen?