Trollunge85 skrev 2014-12-11 10:55:56 följande:
Oh vad underbart det lät! Min rygg som känner av den extra tyngden (måste aktivt komma ihåg att sträcka på mig) är avundsjuk på din just nu ;) Var var du på spa någonstans? Jag kollade lite på det men hittade inget speciellt i skåne, däremot några i stockholm (mannens släkt bor där så det går att kombinera med besök). Skulle förvisso kunna ta mig någon annanstans också och bara åka iväg på en liten minisemester där det bara är vi två innan vi blir tre så därför är jag nyfiken på var det var. Bra om någon redan testat om det var bra eller inte :)
Ja det var verkligen skönt, för ryggen, ansiktet, fötter, men även för själen. Ett lugnt och stilla rum med levande ljus och låg mysmusik.. jag var totalt avslappnad. så härligt!
Detta var på centralbadet i Stockholm, behandlingen kallar de för Natural Mother, de använder bara naturliga ekologiska produkter. Jag fick det i present av min familj så jag vet inte vad det kostar, men det var grymt skönt så jag är beredd att betala en slant för att göra om det igen en gång innan pluppen kommer!!