BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Nu längtar jag ihjäl mig till rul, nu är det bara dagar kvar! På torsdag! Men ni som har barn förut vet ni om syskon får följa med? Vi har en ettåring utan barnvakt den dagen
Nu längtar jag ihjäl mig till rul, nu är det bara dagar kvar! På torsdag! Men ni som har barn förut vet ni om syskon får följa med? Vi har en ettåring utan barnvakt den dagen
Vi har inte fått någon kallelse eller info alls. Bm bokade tid när vi var hos henne och fick det bara på en liten lapp.
Hade i min fantasi sett att jag skulle få grattis och glada miner så hade med mig gott fika då jag skulle visa bilden och berätta.
Slutade med att jag fick fara därifrån och inse att jag helt naivt trodde att i en familj så stöttar man och visar omtanke och lycka inför andras glädje.
Eller är det redan försent då hon är 3 veckor? Skulle det gå att komma mer, skulle det ökat vid det här laget då? Är det kanske kört? Tusen funderingar kring detta.
Ja det snabba prova! Absolut, jag är lite desperat
Vill hon inte riktigt "ta tag" så testa med en amningsnapp under några tillfällen Stressa inte upp dig, det kommer fungera toppen!
Ha en halvliters fylld vattenflaska till hands också!
Lycka till!
Ja antingen skriker hon mitt i amningen, då brukar jag prova byta bröst. Då går de bättre en stund och antingen skriker hon igen efter ett tag eller så somnar hon, så jag antar att det inte fyller hennes behov, kanske inte flödar lika fort efter ett tag och hon blir arg på det
Förlåt om jag invaderar tråden! Men amning ÄR ett mysterium & kan vara ganska kämpigt
Men prova amningsnapp?