BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Hej! Jag är i v 14 eller 15, beroende på hur jag räknar min menscykel. Jag har aldrig haft min mens exakt på pricken samma datum varje månad, så jag förlängde den till 38dagar när jag räknade ut bf. Jag har mått lite illa i början, framförallt i augusti då jag inte ens visste att jag var gravid, men nu har det avtagit.
Konstigt nog har jag blivit snällare mot sambon? Ska man inte bli lättirriterad och sur? Är väldigt förstående och hakar inte upp mig på småsaker - kan det bero på att jag uppskattar honom på ett helt annat sätt nu när jag ser vad han är redo att ta på sig för ansvar? Och inser hur mycket jag älskar honom? Kanske! Fast däremot har jag väldigt nära till tårar jämt.
Jag har alltid haft lågt blodtryck och det känns av nu, stod och jobbade tidigare idag då det svartnade för ögonen och jag höll på att svimma. Tur att jag kunde gå ifrån en stund!
Jag har tid för ultraljud 17/10. Jag är 21 år gammal, kommer hinna fylla 22 innan mars. Bor i Umeå.
Har ni berättat på jobbet? Jag funderar på att vänta till efter ultraljudet, är det fräckt? Jag jobbar inte så ofta med min chef och min bästa kollega har jag redan berättat för.