Inlägg från: lovley00 |Visa alla inlägg
  • lovley00

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Skönt att inte vara ensam om att redan fått mage :)
    Synd att man inte kan ladda upp bilder via mobil appen.

v12 idag

• lovley00
    Madelia skrev 2014-08-28 12:15:37 följande:
    Tar man hem den nya appen så ska man kunna det. Jag är bara ute via mobilen och har laddat upp bild:)
    Så nu är det gjort. Tack visste inte att det fanns en ny app ????
  • lovley00

Har gaser så jäkla jobbigt men värst är att jag ibland får som unken smak i munnen, svårt att förklara men någon som känner igen sig? Man vill liksom äta nått så det ska försvinna och det har jag gjort förra graviditeterna och då slutade vågen på +30kg och nej vill absolut inte gå upp så mycket. +2kg hittills i v11+5.

• lovley00
    Kurona skrev 2014-09-02 21:18:03 följande:

Tänkte bara höra om den här tråden enbart är för förstgångsföderskor? Verkar vara så mycket liv här :)

Då har jag kommit fel för detta är min fjärde graviditet ????
  • lovley00
    lovley00 skrev 2014-09-02 21:59:08 följande:
    Då har jag kommit fel för detta är min fjärde graviditet ????
    Försökte göra en glad gubbe men vart massa frågetecken :)
  • lovley00

Var på kub idag men jag har inget foster som växer även fast livmoder och kroppen fortsätter vara gravid, det var nog en av dom sjukaste saker jag någonsin varit med om gått 13v och det lilla dom hittade var knappt 4mm. Väntar nu på gyn remis för att få kroppen att sluta vara gravid.

Hade hellre valt ett missfall för då vet man att något var fel, jag vart så sjukt chockad och tänkte nä men dom tittar fel såklart fostret finns där. :(

• lovley00
    Teresiat skrev 2014-09-04 15:05:37 följande:

Gud så tråkigt att höra lovely! Vet hur det känns då jag varit med om samma. Går säkert bättre nästa gång då det är statistiskt sett ovanligare att ha två MA och mf efter varandra..

Jag tycker det verkar som det varit lite missfall generellt i marstrådanda, och de som varit verkar mest varit av MA-karaktär.. Värsta sortens dock enligt mig :( man känner sig så lurad och man har hunnit bygga upp många drömmar "i onödan" ju längre tiden gått...

Tack för dina lugnande ord. Ja känner mig verkligen lurad, nu vill jag bara bli ogravid så man kan försöka igen. Så ska man behöva gå igenom dessa veckor igen.!
  • lovley00

Tack för alla fins ord, känner mig så fruktansvärt lurad.

Och sitter nu och väntar på gyn ska ringa men verkar inte vara på prio listan :(

Har dom inte ringt i eftermiddag åker jag upp och sätter mig på gynakuten för vill avsluta detta nu, inte behöva sitta hela helgen gravid utan foster.!

• lovley00

Måste bara få era råd. Fick nu en tid till gyn på torsdag men ska jag verkligen behöva gå så här en vecka till? Fostret dom såg var knappt 4mm så det måste ha dött i v7-8 och jag ska vara i v13 nu vad väntar dom på.

Ska jag åka in och sätta mig på gynakuten för att få ett slut på detta nu? Förvirrad hjälp.

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?