Inlägg från: Sail on silvergirl |Visa alla inlägg
  • Sail on silvergirl

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Hej! 
    Jag hoppar gärna in här också! 31 år, första egna barnet och är gissningsvis mellan vecka 9-10. Ska på min första träff med BM i morgon, men som jag förstår det är det mer ett hälsosamtal. Skulle vilja få någon bekräftelse på att allt är som det ska, höra hjärtljud eller vad som helst. 

• Sail on silvergirl

Har ni alla mycket symptom? Jag blir så orolig för att "allt är som vanligt". Oroar mig heeeeela tiden för att det ska vara ett MA. Skulle kännas så meningslöst då. Och det känns nästan som om att man ljuger för folk när man berättar att man är gravid, för jag har ju inga bevis på att den lever där inne.

Mår illa om jag blir hungrig, fortfarande lite ömma/större bröst och lätt "träningsvärk" i magen, men i övrigt, ingenting...

Har inte inskrivningstid förrän 18/9 och inte ul förrän mitt i oktober. Ska jag gå ända tills dess utan att veta? Jag blir tokig!

• Sail on silvergirl

Snöar ju in på hur vanligt det är med ma och hur lång tid det kan ta innan man i så fall upptäcker det. Tänk om jag gör ul om två månader och det visar sig att den inte levt sen vecka 6 liksom... Lyssnar de på hjärtljuden på inskrivningen?

• Sail on silvergirl

Kpax: Exakt så känner jag också! Tror dock inte att jag har två där inne ???? Tror att jag mår för bra för det!

Men så jobbigt att inte kunna vara glad, vill ju njuta av den här tiden.

Har dock inga erfarenheter av missfall, första gången jag är gravid.

• Sail on silvergirl

Beklagar verkligen!! Lider med dig!

Jag är också otroligt orolig för ma, men läste i "stora boken om barn" att det bara är 1% som får ma, så 1 på 100 alltså. Det betyder att det är bra med 99... Får försöka att tänka så för att lugna sig lite.

• Sail on silvergirl

Haft en dag idag då jag bara gråtit. Över allt. Helt slut, och till råga på allt så har det kommit blod både vid 14.00 och nu ikväll två ggr. Känns som om att jag ska bryta ihop totalt. Får avvakta tills i morgon och se vad som händer. Känner mig rätt säker på att det är nåt tok där inne... Någon annan som har blött?

• Sail on silvergirl

Har fått en tid för ett ul idag 14.00. Det känns som att det är kört tyvärr... Ingen ljusrosa blödning här inte... Återkommer senare.

• Sail on silvergirl

Hej.

Tyvärr gick det inte alls bra. Är i V 13+3, men fostret slutade växa v 6... Så kroppen har lurats i 7 veckor. Ska få medicinering idag för att få bort det. Så av förklarliga skäl lämnar jag tråden och önskar er alla ett stort lycka till!

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?