Inlägg från: emlo86 |Visa alla inlägg
  • emlo86

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Hej! Tänkte hoppa in i denna tråden. Bf är beräknat till den 13 mars och är vårt första barn.

Går in i v 9 idag och ständigt illamående! Har inskrivning först v 11 och ul i v 18 vilket jag tycker är sent? Hur tidigt har ni andra ul?

• emlo86

Tack för tipsen! Är i v 8+1 idag och vaknade med smärtor i nedre delen av magen - nästan som små kramper som släpper efter en stund. Någon som kännt liknande? I övrigt håller illamåendet i sig men är glad att det enbart är på morgon/fm.

• emlo86

Sen uppdatering här! Befinner mig utomlands på jobbresa hela veckan och har nu gått in i v 11.

De flesta börja ana då magen är svullen, brösten större och ingen alkohol. Bestämde mig innan resan att jag inte orkade smussla med drickat...

Symptomen har börjat avta. Inget illamående längre utan enbart stickningarna i mage och ljumskar. Ngn mer som har så?

På fredag nästa v har vi fått tid för kubb-test, ska bli spännande att se den lilla.

• emlo86

Hemkommen från kubb och allt såg fint ut! Fantastiskt att få se ett hjärta som slår! Blev framflyttade 2 dagar till den 15:e mars.

• emlo86

Fina magar!

Gick in i v 15 igår och har de senaste dagarna mått riktigt illa. Kaskadkräks på kvällarna och ingen aptit över huvudtaget. Någon mer som har samma erfarenhet?

• emlo86

Hej! Kikar in här - bf 15 mars.

Har under senaste dagarna haft mycket molnande värk (dock inte regelbundet) samt strålningar på insidan av låret. Inatt vaknade jag och fick springa i akutfart till toaletten vilket har fortsatt nu på morgonen... Någon som känner igen sig? Tror ni att det kan vara något på gång?

• emlo86

Hoppar in här! Så spännande med alla bebisar som tittat ut.

BF +5 idag och slemproppen gick precis. I övrigt har jag kännt av fötvärvar i ca 3 veckors tid men som aldrig blivit regelbundna. Gjorde sista besöket hos bm igår och enligt henne ligger lillan väldigt långt ner så hoppas innerligt att det kommer igång innan måndag då det annars är dags för överburenhetsul...

Hoppas att vi alla som går och väntar får se våra bebisar snart!

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?