Inlägg från: Sanna&J |Visa alla inlägg
  • Sanna&J

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Hoppar in här :)

Plussade i söndags och är enligt uträkning beräknad i slutet av Mars, första barnet och överlycklig!

• Sanna&J
    BowserSchnauzer skrev 2014-07-29 22:23:59 följande:

Hur bor alla? Vi bor i lägenhet (2:a) än så länge och blir lite fundersam på hur man ska lösa det med skötbord i badrummet som är ganska litet (kan inte ställa något på ett badkar för vi har bara dusch). Klurar...! Bebis kan ju sova i babynest i sängen första tiden tänker jag...

Hi hi, är ju en stund kvar men det känns som att helt plötsligt kommer det att vara vår och en liten ser förhoppningsvis världen... Försöker visualisera och tänka positivt att allt kommer att gå vägen även om det inte gått så lång tid ännu...

Vi flyttade in i vår villa på 110 kvm för bara två veckor sedan, sover för närvarande i det tilltänkta babyrummet då vi renoverar vårt eget :)
  • Sanna&J
    Lejonhierta skrev 2014-07-30 09:27:18 följande:

Tack, ska på ul om två timmar för att kolla hur det ligger till i "enrummaren" , hoppas såklart allt är som det ska med den som stannade kvar.

Håller tummarna för dig :)
  • Sanna&J
    Ninat skrev 2014-07-30 13:56:37 följande:

Tack! :D

Vi får hoppas det går fort till v12!

Jag känner 2 st som har fått mf så jag har de i huvudet hela tiden :/

Jag är i v 6 (5+5) och ska på hälsosamtal på fredag :)

Vart bor alla någonstans? :) jag själv är bosatt i Jönköping eller lite utanför ;)

Jag blir 22 år och detta är min första graviditet som jag dessutom skall klara på egen hand :p

Någon mer som kommer bli ensamstående? :)

Är också i vecka 6 (5+3) och ska också på samtal på fredag :)

Spännande tid men också mkt nerver, försöker dock bara tänka bra tankar även om en viss oro såklart finns :)
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?