Inlägg från: Regnblomman |Visa alla inlägg
  • Regnblomman

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Grattis till dig och till mig som testa positivt idag,

• Regnblomman

Kan man tänka att lägga bf-listan i en egen tråd och att ts länkar den i trådstart så blir den enkel att hitta när den skall fyllas på?

• Regnblomman
    Pyret 85 skrev 2014-07-27 12:50:16 följande:

jag fixar det, jag hade också den tanken men sen började någon annan med en. men jag startar en BF-listan tråd.

Bra jag skriver in mig jag med, lite ot så gillar jag ditt nick här min gudfar kallas pyret och ska jag vara ärlig så har jag glömt vad han heter i verkligheten för alla säger bara pyret, även han när han ringer oss :) därför känns det lie konstig och kalla filuren i magen för pyret ju :) förlåt för ot
  • Regnblomman
    Teresiat skrev 2014-07-27 12:29:18 följande:

Upptäckte precis att jag börjat blöda lite :( jag DÖR om jag inte får komma in och göra ett ultraljud idag... Klarar inte av ovissheten. Sitter i kön till sjukvårdsupplysningen nu då det inte gick att ringa till kvinnokliniken eftersom de har telefonen stängd på helger...

Vet inte vilken vecka du är i men jag har läst idag att det är lite vanligt med att blöda det handla bara om hur det blödde, bra att du ringer och kollar upp det
  • Regnblomman
    tovemaja skrev 2014-07-27 13:48:34 följande:

Hoppar också med här då jag inte är intresserad av fb. Bf ca 9/3 och det är första barnet. Har försökt i ca ett år och oroar mig självklart extra för att något ska gå fel nu... speciellt eftersom jag inte har några symptom.

Lågg gärna till mig på bf-lisyan. Fyllde 30 igår och bor i Östergötland

Grattis en dag senare :)

Man kan må bra och inte ha symtom, jag mår illa och är tröttmen det har jag gjort sen i höstas andra symtom har jag inte
  • Regnblomman
    Regnblomman skrev 2014-07-27 13:57:27 följande:

Grattis en dag senare :)

Man kan må bra och inte ha symtom, jag mår illa och är tröttmen det har jag gjort sen i höstas andra symtom har jag inte

Varför länkar du till bloggen när du lagt ner den? Trodde jag skulle få följa graviditeten:) andra som bloggar om graviditeten?
  • Regnblomman
    Teresiat skrev 2014-07-27 18:57:06 följande:

Kan inte citera då jag skriver från mobil...

Nej fick inte komma in och göra ul. "Blir det missfall så blir det och det kan inte ett ul ändra".... Ska ringa kvinnokliniken i morgon och böna och be. Var med om ma för ett år sedan. Upptäckte i vecka 12 att fostret var dött nästan en månad tillbaka.. Känner inte för att gå i genom liknande igen. Har blött så pass lite denna gång att det inte går att dra några slutsatser, även om det inte ser ljust ut :/

Hoppas du får komma imorgon och att allt är bra då :)
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?