Inlägg från: Aikido |Visa alla inlägg
  • Aikido

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-01-15 00:11:24 följande:
    .
    Hade du någon kommentar till #2563, eller låtsas du som om den obehagliga  posten inte finns?
    Jag har inte lyssnat/tittat på klippet.

Varför lämnar du ämnet i din egen tråd? Fast egentligen är jag inte så förvånad. Det verkade ju handla om en minikonspirationsteori. Någonting du dras till som flugor till ...
  • Aikido
    Nerfherder skrev 2015-01-22 21:50:04 följande:
    Whee! Jag tror på riktigt att Gudafjanten har gett upp!!! EAT MY SHORTS!!!
    Han skrev att han lägger sin energi på Flashback i stället och länkade dit. Jag svarade intresserat men båda inläggen är bortplockade. Tydligen är han inte avstängd längre på Flashback.
  • Aikido
    Gudasänd skrev 2015-01-23 18:59:48 följande:
    .
    Ja, och det är ju du det perfekta exemplet på!

Men nu har du ju desto mer att göra på Flashback...  Cool
    Är moderatorerna dumma mot dig?
  • Aikido
    Nerfherder skrev 2015-01-23 20:55:57 följande:
    Han brukar tro att jag är mod på flashback, tro mig om jag vore det så skulle han vara permbannad
    Jag följde länken till Flashbacktråden han postade. Samma stil där som här fast han får lite bättre mothugg där Glad.
  • Aikido
    Gudasänd skrev 2015-01-25 21:43:18 följande:
    .
    EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Följande fråga som jag ställde på Flashbacks Chemtrails-tråd, renderade mig precis en varning, hör och häpna, för att jag förment skulle ha avslöjat någon annans identitet:

"Är du flygledare i Skåne?

Frågar dig eftersom Chemtrails har diskuterats med två skånska flygledare (spelats in i hemlighet), där de serverar lögner på löpande band:
    .

" target="_blank">

.
    Snacka om att försöka låta påskina att man inte känner till dessa Chemtrailplan..."

.
    FULLSTÄNDIGT UPPENBART ATT FLASHBACK-LEDNINGEN FÖRSÖKER STÄNGA AV MIG IGEN !!!

YTTRANDEFRIHET PÅ FLASHBACK?

Knappast... Demon
    /* ironiläge på */

Chockerande.

/* ironiläge av */
  • Aikido
    Gudasänd skrev 2015-01-26 02:19:51 följande:
    .
    Hur vore det om du tog mer hänsyn till dina barn och barnbarns framtid framför pengarna för ditt desinformerande...?
    När du skriver sådant trams blir jag nästan rädd att du verkligen tror själv på all dynga du sprider.
  • Aikido
    kivirush skrev 2015-01-28 10:39:02 följande:
    Och mig!
    Till och med jag har väl varit med på multikontolistan någon gång.

Men det är vi som är paranoida och inte Gudasänd Obestämd
  • Aikido
    Nerfherder skrev 2015-01-30 09:01:34 följande:
    Hur går det här då, G? Många som håller med?
    Jag tror inte han egentligen bryr sig om folk håller med eller inte bara han får uppmärksamhet på något sätt.
  • Aikido
    Gudasänd skrev 2015-01-31 05:19:42 följande:
    .
    BÄSTA KONSPIRATIONS-VÄNNER,
    .
    HÄR LEVERERAR JAG DET DEFINITIVA CHEMTRAILS-BEVISET !!!
    .
    För chemtrailplan som chemtrailar, som tvingar förnekarhattarna att kasta in sina handdukar!
    .

Två chemtrailplan (militära, stiger respektive sjunker brant) som chemtrailar, där det stigande planet chemtrailar kvardröjande chemtrails, trots att det befinner sig på LÄGRE altitud:
    .
    www.facebook.com/photo.php?v=1015130120747789...
    .

.

Lägg märke till att chemtrailplanen är på kollisionskurs, så att det ena chemplanet tvingas gira kraftigt!

.
    CASE CLOSED !!! ...TACK FÖR MATCHEN !!!
    Perspektivlära kanske?

Kan du ens titta på Linus på linjen utan att bli misstänksam?
  • Aikido
    EnAnonumius skrev 2015-02-02 13:02:19 följande:
    Att du sitter och skriker dig hes också kommer knappast att göra det det till det ultimata beviset.

Det är samma icke bevis på den facebooksidan som du har suttit och spammat med i denna tråden. D.v.s en drös med icke bevis.

När skall dessa bevis komma som du hävdar att du har?

Du har bara länkat till plan som avger kondensstrimor, bränsledumpningar och några videosar där du påstår att plan är på väg att krocka med varandra. Bara för att du vägra att förstå hur perspektiv.

Som sagt att du sitter och skriker dig hes  gör det knappast till att det blir något "ultimat bevis".

Jag misstänker starkt att Gudasänd är avlönad av främmande makt för att minska vår BNP genom att hålla så många som möjligt sysselsatta med hans nonsens. En konspirationsteori så god som någon.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!