Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-11-02 13:26:38 följande:
    .
    Desinformationen kring k-strimmor; ytterst sällsynt att se en k-strimma, de flesta har aldrig sett någon:
    .
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story...
    .

Moderna flygmotorer skapar inga som helst k-strimmor, varför alla strimmor och streck vi ser på himlen är chemtrails:
    ..
    globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php?...
    .

" target="_blank">

.

Moderna plan och moderna jetmotorer släpper av och till ut helt normala kondensstrimmor. Det som inte existerar är chemtrails. 

För en som flyger själv så är det lite lustigt att ''höra'' en okunnig person uttala sig om saker som han bara finns på konspirationssidor på nätet.

Jag har själv igår och idag flugit hem de sista charterturisterna från Antalya och Rhodos till GBG. Inga chemtrails men väl lite contrails av och till.

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • ulfsas
    Nerfherder skrev 2014-11-02 17:56:06 följande:
    Ska bli kul att se vilket puckat svar fjanten kommer vid 22:30, efter att ha haft på sig foliehatten i några h.
    Vi har tid att köpa en påse popcornSkrattande
  • ulfsas
    Nerfherder skrev 2014-11-02 18:09:53 följande:
    Du, ulfsas, kommer du att få vara med och testflyga med matolja i tankarna? Tänk dig hur de contrailsen luktar smile1.gif
    Troligen inte. Är ledig på tisdag och sedan var det test i Norge.

Luktar väl som en McD i luftenFörvånad

Det är lite kul att ''tjöta'' med G för han hugger på allt. Även det han inte vet ett skvatt om.

Jag har läst på om detta med chemtrails och förespråkarna har en teori som inte är trovärdig.

Visst skulle man kunna bygga ett plan som kunde släppa ut kemikalier men inte i den omfattning som dessa hävdar och vilka piloter skulle släppa ut aluminium, uran, strontium, virus och bakterier mm på sina barn och vänner? Några specialbyggda plan finns inte för detta ändamålet heller. Jag som flugit och gjort k-strimmor i 25 år är inte trovärdig enl G. Bara G som är trovärdig.
    Jag har min teori om det med.....
  • ulfsas
    Nerfherder skrev 2014-11-02 20:37:37 följande:
    Det roligaste var ju när fjanten påstod att bombplan minsann släppte chemtrails från början, eh hallå bomblan släpper saker som är oändligt mycket dödligare än chemtrails, och det slår jag vad om att fjanten aldrig kan gissa smile1.gif
    Precis. Inkonsekvens är ett paradord i chemskretsar. Logikallergiker som de är.

Ibland så skall chems ligga i speciella tankar som G hävdar, ibland är chems blandat i bränslet, ibland är det hemliga plan och ibland obemannade drönare. Allt efter att jag i några FB-grupper beskrev varför det som hävdades inte kunde fungera. Man tvingades att hitta på mer och mer tok.

Några sprejardrönare finns heller inte.....även om de då skulle vara hemliga drönare så finns det få helt hemliga flygfält. Flightspotters skulle få nys på det omedelbart om det fanns ett stort antal.
  • ulfsas

B-17s in Flight - 100th Bomb Group, European Theater - Condensation Trails, 

Corporation Name: Boeing B17 Flying Fortress.

T.o.m propellerplan har kondensstrimmor när förhållandena är passande. Detta är som alla normalt funtade förstår inga sk chemtrails. 
    Man skall släppa bomber över Tyskland.

• ulfsas
    Gudasänd skrev 2014-11-03 22:34:13 följande:
    .
    Hade vi inte nyss kommit fram till att dessa bilder med påstådda strimmor var manipulerade!

Dessutom, hur kommer det sig att du inte hittar några bilder efter dessa manipulerade bilder från WW II ???

Ni förnekare hittar ingenting från 1945 till 1996 ???
    .
    How come?

Himlen har ju enligt er alltid varit full med dessa feta strimmor och streck... 
    Med din brist på kunskap om allt med flyg så är det inte at undra på att du tror att allt som inte stöder det tokerier som du förespråkar är manipulerat.

Är det du som anmält Nerfherder också? Han är blockad i en vecka...

Som en flygintresserad kille så såg jag från marken i GBG när plan och deras strimmor for över himlen. detta var då på 70-talet. Foton tog jag inga. 

Ang dig Gudasänd. Har du noll koll på fysik? Kondens och kondensstrimmor är inte särskilt svårt att förstå.

En sak till Gudasänd, vad har du för jobb själv? eller går du på bidrag?
  • ulfsas
    Aikido skrev 2014-11-04 09:13:06 följande:
    contrailscience.com/contrail-photos-through-h.../

Fast det är ju inte något riktigt bevis som en film på youtube utan bara bilder (antagligen manipulerade) och påståenden.
    Bra där. En massa bilder från långt tillbaka som visar k-strimmor.

Jobbigt för Gudasänd. Igen...Solig
  • ulfsas

Vatten-kondens-iskristaller är alltså helt normalt.
  • ulfsas
    Nerfherder skrev 2014-11-05 06:31:54 följande:
    Hm verkar som att g är avstängd
    Oj så oväntat Förvånad
  • ulfsas
    Nerfherder skrev 2014-11-08 22:03:21 följande:
    G är på G igen, ska bli kul att se vad han har att säga om avstängningen.
    Jaså, han är utsläppt igen. Då är det väl bara en tidsfråga innan han drabbar denna sida igen.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!