Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2014-09-24 01:20:24 följande:
    Du trakasserade och trollade nåt enormt med mig i Geocentrism-tråden som togs bort här, så försök inte leka oskyldig nu...

Sen är det ju inte direkt mitt fel att du avslöjade dig själv med att ha gett mig en varning och raderat inlägg på Flashback...

Adjö!
    Kommer med svar när jag hört nåt!

EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Chemtrail rakt över Långholmen igår mitt under regeringsförhandlingarna med det chemtrail-fientliga Mp !!!

twitter.com/ekonomism/status/514485337947533312

• Gudasänd

Det disiga molnet till vänster har bildats från en eller ett par chemtrail-strimmor som breddats (vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder), och innehåller aluminium, barium, strontium etc, även radioaktiva!

Men misströsta inte, det finns något som heter Orgone som kan användas som Chemtrail Busters !!!

Här ser ni Orgone upplösa ett chemtrail som ett chemtrail-plan precis sprutat ut:

• Gudasänd

Det disiga molnet till vänster har bildats från en eller ett par chemtrail-strimmor som breddats (vanliga kondens-strimmor försvinner efter ca 5-10 sekunder), och innehåller aluminium, barium, strontium etc, även radioaktiva!

Men misströsta inte, det finns något som heter Orgone som kan användas som Chemtrail Busters !!!

Här ser ni Orgone upplösa ett chemtrail som ett chemtrail-plan precis sprutat ut:

• Gudasänd
    Rataxes skrev 2014-09-24 12:25:18 följande:
    Själv har jag en Orgone Accumulator som får mig att må bättre.
    Var får man tag på dem?

Wilhelm Reich och Orgone Energi:

• Gudasänd

.
    För er som händelsevis fortfarande inte vet skillnaden mellan chemtrails och ordinära kondensstrimmor:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-24 17:45:38 följande:

Man behöver inte vara psykiskt sjuk för att tro på chemtrails. Problemet i ditt fall, gudasänd, är att du tror på precis vareeeenda liten jävla konspirationsteori som någonsin uppfunnits.

Sjukt att DU fortfarande efter alla våra skriverier, tom en PILOT som förklarar för dig fortfarande tror på chemtrails. Det om något är sjukt.

Så länge det finns konspiratörer som utför konspirationer, så kommer det finnas konspirationsteorier, och anledningen till att det finns så mycket konspirationsteorier nuförtiden, är för att Illuminati/Bilderbergarna/New World Order utför en hel del konspirationer... :yes::yes::yes:

Sedan så ska jag be dig och din desinformerande pilot titta på detta klipp och sedan försöka återkomma med påståendet att chemtrails inte existerar... :whoco5::whoco5::whoco5:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-24 18:23:58 följande:
    LOL du kommer med påståendet att en konspirationsteori ligger bakom alla andra, du är bara för mycket. Nu köper jag fan det där domännamnet!
    .
    Du ser de breda hängande Chemtrail-spåren mitt framför ögonen här:

Hojta till om du behöver uppdatera dina glasögon...
  • Gudasänd
    Aikido skrev 2014-09-24 18:19:44 följande:
    Jag är väl bara trögfattad men var är bevisen?
    Påståenden finns det en del i klippet men bevis?

Visa mig någonting trovärdigt som en insamling och analys av själva molnen efter utsläpp.
    .
    Du ser de breda hängande Chemtrail-spåren mitt framför dina korpgluggar  här !!!

Hojta till om du behöver uppgradera dina glasögon...  :lol::lol::lol:

• Gudasänd
    EnAnonumius skrev 2014-09-24 18:49:10 följande:
    Intressant när man tittar på "klippet" du länkade till så avslutas det med, 3:50 och framåt att de visar ett skärmdump på wikipedia som avhandlar detta; "Chemtrail conspiracy theory".

Gudasänd har själv som vanligt bara tagit  enbart namnet på klippet NAMNET och använder det som argument och själv skiter i att titta på den egentligen.

Återigen snygg bevis på en variant av  "qoutmining", från Gudasänd.
    Sluta upp med att trolla så förbaskat !!!

Klippet avslutas med:

Wikipedia says it´s a conspiracy theory...

But what did  YOU see ???

Ask Questions

Demand Answers

:boxing::boxing::boxing:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-09-24 19:23:56 följande:

Fniss gudasänd. Du är bara för söt. Om någon visar dig en bild på ett moln och skriver Chemtrails brevid det, då tror du på det.

Fniss Fnerfherder,

Om någon visar dig en bild på ett moln och skriver Contrails bredvid et, då tror du på det.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!