Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Dessutom, jag har bett dig tidigare att lägga av med de fåniga boxande smileysarna. Det ger intryck av att du vill använda våld mot mig. Det är fan tragiskt att familjelivs moderatorer inte gör ett skit åt den här tråden. Gudafjanten borde fan bli avstängd!

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-26 07:09:55 följande:
    Seså, fram med bevis nu för att dessa chemtrail-moln beskrivs i litteraturen, innan man på 1990-talet började chemtraila oss, tack!
    Seså, svara nu på min fråga om du har sett filmen du länkade till med Maj Britt Theorin. Svara sen på alla andra frågor. Din fega latmask.
  • Nerfherder
    ulfsas skrev 2014-09-26 15:14:39 följande:
    Diväteoxid dödar iaf en massa människor världen över. Det gör inte chemtrails om man säger så.....Glad
    Diväteoxid ja. Det är VERKLIGEN inte bra om man får i sig för mycket av det ämnet. Många många människor dör en för tidig död pga det.... 
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-26 18:54:23 följande:

.
    Som ni tydligen kan se så är ovanstående moln HAARP:ade, och mig veterligen fanns inte HAARP-installationerna exempelvis på 1800-talet...  :lol::lol::lol:

Bara för att du inte vet om det betyder det inte att det inte finns... pucko.
  • Nerfherder

Gudasänd, nu får det fanimig vara nog med dina jävla boxhandske smileys! LÄGG AV med dem. Och sluta kalla folk för lögnare, när du själv inte ens orkar googla. Som jag sa, JAG såg dessa moln MED EGNA ÖGON på 80-talet. Antagligen innan du var född ens! Många ggr tom. De är INTE chemtrailsrelaterade öht, eftersom CHEMTRAILS INTE FINNS!

Däremot, finns DIKVÄVEOXID! Det är ett livsfarligt ämne som har orsakat många fartygskatastrofer genom åren, Det är lika bra att du ger upp den här debatten med en gång, du är totalt oförmögen att föra en vettig debatt ändå!!!

• Nerfherder

Som vanligt varken läser eller ser gudasänd ens igenom skiten han postar. Däremot är han väldigt bra på att ändra i folks inlägg i sina quotes och försöker få det att se ut som man har sagt en annan sak än det man verkligen sagt. Kan det kallas för en ärlig debatt? Knappast. Gudasänd är desperat och vägrar tom svara på enkla frågor. Mycket fegt. Dessutom vägrar han inse det verkliga hotet mot världen.

Dikväveoxid...

n
  • Nerfherder

Såklart man har sett blodröda moln. Vadfan babblar du om nu? Sluta påstå att enanonimus är moderator på flashback!!!

Det är DU, gudasänd, som är trollet här! Ingen annan!

• Nerfherder

Jag? Förnedrats? Snacka om storhetsvansinne! Det är inte jag som postar filmer med bevis som inte är bevis utan raka motsatsen. Det är inte jag som konstant vägrar svara på frågor och smiter iväg när det blir lite varmt!

Förnedrad? Fniss.

• Nerfherder

Du är fan inte läskunnig! Jag har frågat dig 100 ggr om du har sett filmen med MajBritt Theorin du länkade till. Dessutom är jag INTE enanonimus som du hävdar, jag är bara jävligt trött på dina konstiga anklagelser du kommer med när du får slut på argument.

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!