Gudasänd skrev 2014-10-30 06:58:17 följande:
Exakt var och hur dessa chemtrailplan förvarar sina giftiga chemblandningar som besprutas över oss, fråga de som sysslar med det:
.
Men G. Nu har du tagit fel igen. Denna bild är från prov/testflygningarna med Boeing777.
Man använder tunnor för att simulera last och passagerare innan planet är godkänt för att flyga med riktiga passagerare.
Tomma tunnor=tomt flygplan. Fulla tunnor=fullsatt flygplan (naturligtvis). Halvfulla tunnor där man kan pumpa vatten=vikt fram och tillbaka för att simulera när passagerare och personal rör sig i kabinen.
Man kan då se vilka balans/trimgränser som planet har.
Inget mystiskt om man vet vad man sysslar med.......
Jag bor längst upp i ett höghus och min utsikt är himlen över halva staden där jag bor. Vissa dagar är det för djävligt. Jag brukar stå och titta på flygplanen, med min feta kikare, när de flyger fram och tillbaka på en hög höjd och sprutar i ett rutmönster, liknande det på bilden. Jag är gammal nog, och observant nog, att se skillnad på mina barndomshimlars contrails och dagens silverdisiga chemtrails.
Vad de sprutar kan man bara spekulera i. Men jag tror mer på mina egna ögon än vad jag tror på människor som skriker konspirationsteorier om allting som går utanför deras egna lilla fyrkantiga världsbild.
Det konstigaste med det hela är att flygplan besprutar atmosfären i svenskt luftrum och våra myndigheter är helt knäpptysta. Inte ett ljud från vare sig flygvapnet eller våra politiker. Inte ens SMHI har något att säga, trots att atmosfären tillhör deras arbetsområde. Det är bara tyst. Det är en talande tystnad om att det är något överstatligt sattyg. Kanske någon FN finansierad skit för att rädda klimatbluffen, så de kan införa den efterlängtade globala klimatskatten.
linkis.com/newsvoice.se/categor/9tZsu