HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Hahaha, du tror alltså alla de fär grejerna enbart kommer från flygplan????
Få se nu, hur många ggr har du flugit?
Hahaha, du tror alltså alla de fär grejerna enbart kommer från flygplan????
Få se nu, hur många ggr har du flugit?
Jag som trodde han var Jehovas :P
BREAKNG NEWS!!! Jag har slagit vad med Gudasänd om att hans förutsägelse för sept 12 inte kommer att slå in!
Om jag förlorar, slutar jag skiva i hans trådar. Om han förlorar, slutar han att skriva i sina trådar.
http://www.familjeliv.se/forum/thread/75483179-astrologisk-forutsagelse-prins-charles-blir-kung-den-12-september-2015
Ulfas, 13 september kan vi skåla ;)
LÄSTE NI INTE EDIT?
www.familjeliv.se/forum/thread/75483179-astrologisk-forutsagelse-prins-charles-blir-kung-den-12-september-2015
EDIT:
Blivit just informerad om att drottning Elizabeth den 10 september 2015 (!!!) har
suttit lika länge på tronen som drottning Viktoria, 63 år och 216 dagar, vilket är den längsta tiden någon har suttit på tronen i England.
Oerhört intressant !!!
Detta innebär därmed, mina damer och herrar, att drottning Elizabeth högst troligast kommer att abdikera (inte avlida som jag först helt naturligt antagit) den 11 september 2015, för då har hon nämligen slagit Viktoria med 1 dag!
Varför hålla prins Charles på halster en endaste dag längre än nödvändigt (varför 12 september inte är lika troligt), då han bidat på kronan i mer än två mansåldrar...
För övrigt har jag inte slagit vad med Nerfherder/KimNeilJung, då jag endast har allt att förlora på hans upplägg av vadet...
.
EN VÄRLDSOMFATTANDE PETITION ATT FÅ STOPP PÅ CHEMTRAILANDET
secure.avaaz.org/en/petition/Clean_Air_for_the_world_Ban_Chemtrails_from_our_skies_now
.
HÄR ÄR FLER PETITIONER NI KAN UNDERTECKNA:
globalskywatch.com/petitions/
.
Allt som motbevisar kondenstrollens desinformerande i denna tråd, kallar de för spam...
Har du blivit avstängd från Flashback igen?
.Kan du inte dra den där om Rödluvan och Vargen också¨...
.