Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Hahaha, du tror alltså alla de fär grejerna enbart kommer från flygplan????

Få se nu, hur många ggr har du flugit?

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-07-07 12:21:47 följande:

LÄSTE NI INTE EDIT?

www.familjeliv.se/forum/thread/75483179-astrologisk-forutsagelse-prins-charles-blir-kung-den-12-september-2015

EDIT:

Blivit just informerad om att drottning Elizabeth den 10 september 2015 (!!!) har

suttit lika länge på tronen som drottning Viktoria, 63 år och 216 dagar, vilket är den längsta tiden någon har suttit på tronen i England.

Oerhört intressant !!!

Detta innebär därmed, mina damer och herrar, att drottning Elizabeth högst troligast kommer att abdikera (inte avlida som jag först helt naturligt antagit) den 11 september 2015, för då har hon nämligen slagit Viktoria med 1 dag!

Varför hålla prins Charles på halster en endaste dag längre än nödvändigt (varför 12 september inte är lika troligt), då han bidat på kronan i mer än två mansåldrar...

För övrigt har jag inte slagit vad med Nerfherder/KimNeilJung, då jag endast har allt att förlora på hans upplägg av vadet...

Hahahaha.Det betyder ju att inte ens du tror att din förutsägelse slår in.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-07-07 16:09:55 följande:
    Varför göra sig av med någon som så brutalt gör bort sig?
    HAHA!

Hahahahahhaha!

Du vågar ju inte ens slå vad om en förutsägelse du är stensäker på kommer att slå in :D
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-08-03 11:45:51 följande:

.

Allt som motbevisar kondenstrollens desinformerande i denna tråd, kallar de för spam...

trollanklagelse
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-08-10 15:59:33 följande:

.Kan du inte dra den där om Rödluvan och Vargen också¨...

Hahaha... säger den som på fullt allvar trodde att han fått herpes av chemtrails
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!