Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Inte nog med att han inte vet det, han kan inte svara på om han har sett filmen med Maj Britt. Den fega lilla skiten. En annan sak som är värd att tänka på är alla som underhåller flygplanen på marken. Krävs ju ändå en del människor för att få upp ett plan. Skulle alla dessa människor hålla käft?

• Nerfherder
    EnAnonumius skrev 2014-09-25 19:16:51 följande:
    Vad ÄR bevisen?

Har du ens lyssnat på den jäkla intervjun som du länkar till. Tvivlar på det..

Så varför skall du sitta och utgå från att man skall köpa det som ett bevis på att dessa s.k "chemitrails" finns.
    Det är ju bara rent jäkla dumheter från dig att man skall kunna ta det som något "bevis" med den vidioeklippet.
    Som jag redan påpekat
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-25 19:54:00 följande:
    .
    Hur kommer det sig att du väljer att lita på en uppenbar förnekare, framför att lita på piloter som VERKLIGEN VET att Chemtrails-besprutningen pågår, och det i stor skala framför allt i Kalifornien, där man har börjat skörda resultaten av dessa Chemtrails-besprutningar !!!

Hur kommer det sig att du väljer att förneka piloter som är öppna och ärliga med Chemtrails, och ger bevis för det i domstol?

:yes::yes::yes:

.
    FÖR I HELVETE! GUDASÄND, KAN DU NÅGON ENDA GÅNG SVARA PÅ EN ENDASTE FRÅGA!!! SLUTA SPAMMA I TRÅDEN SAMMA SKIT OM OCH OM IGEN!
  • Nerfherder

Bra försök. Det där är inget annat än en helt vanlig lufttankning mellan 2 helt vanliga militära flygplan.

• Nerfherder

Fan gudasänd,du blir mer och mer patetisk för varje dag som går. Du är som en trasig jävla skiva, och du kan inte ens svara på folks frågor. Tex min "har du ens sett den där filmen med maj britt theorin" som du länkade till????

• Nerfherder

Dessutom, sluta TJATA om vad som hände på det jävla flashback. Detta är familjeliv, och inga som skriver där skriver här. Sluta spamma skit, läs vad folk skriver och SVARA PÅ FOLKS FRÅÅGOR!

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2014-09-26 05:55:54 följande:
    .
    Grova lögner presenteras nu i barnens skolböcker, där typiska HAARP:ade chemtrail-moln lanseras som naturliga moln:

globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php&Number=831#.VB9NQxbp95E
    .

SJUKT, RIKTIGT SJUKT !!!   :whoco5::whoco5::whoco5:

.
    Vad som är SJUKT, RIKTIGT SJUKT, är ditt maniska postande av foliehattslänkar!
  • Nerfherder

Gudasänd, de där molnen såg jag själv som liten på 80-talet många ggr. Sluta spamma skit och börja svara på folks frågor!!!

• Nerfherder

Ska JAG göra ditt jobb gudasänd??? Jävla latmask! Jag tror inte du har läst en enda riktig bok i hela ditt liv! Det svarar du på, minsann, men du kan inte svara på om du ens har sett den där filmen du länkade till med maj britt theorin!!!

Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!