Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Han försöker desperat posta så mycket som möjligt så att pinsamheterna ska försvinna.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-04-10 18:37:58 följande:

.

SAKTA I BACKARNA!

Det där är en ren och skär lögn, och det VET du mycket väl, Mr Lögnhals!

Alla kan se att du ljuger, när de själva kollar upp planen som chemtrailar; INGET av dem syns på Flightradar24.com

Du vet väl att lögner renderar väldigt dålig karma!

Ha! Det ska komma från den största lögnaren av alla! Kom igen nu, börjar det inte bli liiiiite jobbigt att bli ägd så fort du skriver något...
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-04-10 20:11:05 följande:
    .
    Digestive fabulerar, och det är du nog medveten om!

Har du kollat upp chemtrailplanen mot Flightradar24 där i Karlstad-trakten?
    Nämen, undviker du mig? Hahaha.
  • Nerfherder
    lifebringr skrev 2015-04-11 09:35:43 följande:

Troll lyssnar inte på någon. Det finns inte och har aldrig funnits någon diskussion.

Tråden är mer en ventil för konspirationstrollets paranoida sida.

Titta bara här... Trollet skapar nyheter som kommer ifrån ett aprilskämt och sprider dem som sanningar. 

Trollet har alltid fel i sina konspirationer (Det är en regel)

gamla.familjeliv.se/Forum-26-65/m72307216.html

Precis. Det är bara att kolla inlägg #632 för att se hur han hittar på efter hand.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-04-11 19:26:09 följande:

.

ALDRIG NÅGONSIN PÅSTÅTT ATT DU SKULLE VARA MODERATOR PÅ FLASHBACK, DIN MYTOMAN!

Lol! Du har glömt din KS idag tror jag
  • Nerfherder

Jag skulle föreslå att vi helt enkelt slutar svara fjanten. Det enda han vill ha är uppmärksamhet. När han inte får det så slutar han skriva.

• Nerfherder
    Digestive skrev 2015-04-12 20:28:18 följande:

Eller så kan var och en gå till början av tråden och anmäla vardera fall av personangrepp, spam och hotlinks tills musten rinner ur - så att moderatorerna vaknar och får lite att överväga i fallet Gudasänd. Att den här skiten har fått hålla på i snart 400 sidor, om och om och om och om och om och om och om och om igen, känns helt bisarrt.

Visst är det, jag har anmält riktigt fula grejer han sagt. Som max har han blivit avstängd i några dagar. Däremot lyckades han stänga av mig med hjälp av falska citat.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!