Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

spammm

• Nerfherder
    kivirush skrev 2015-03-18 17:04:11 följande:
    Hur vet du att han är tekniker?
    Hur vet du att han är en han, alls?
  • Nerfherder
    Frank Banner skrev 2015-03-19 16:32:40 följande:
    Du har fortfarande inte presenterat något motbevis att chemtrails är bluff
    Tips: läs tidigare i tråden.
  • Nerfherder
    Frank Banner skrev 2015-03-19 17:43:44 följande:
    Att avfärda chemtrails är inte att argumentera för eller mot en tes
    Hur långt tillbaks har du läst?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-03-20 00:05:23 följande:
    .
    Lögnare där!
    Ingenstans i tråden har ni förnekare lyckats med detta! :boxing::boxing::boxing:
    Jag undrar vem som ljuger jag.

Kommer du inte ihåg inlägg #632 där du gjorde bort dig totalt?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-03-20 13:53:00 följande:
    .
    Verkar ju gå bra för konspiratörerna, med tanke på att de lyckats få SMHI att mörka chemtrailsen:

newsvoice.se/2014/04/24/smhi-kan-varken-forklara-eller-bortforklara-chemtrails/

EXTRA !!!  EXTRA !!!  EXTRA !!!

Chemtrailarna sket i att folk ville se solförmörkelsen i Sverige idag !!! Skrikandes
    Igen? EXAKT samma länk som du har spammat 100 ggr tidigare i tråden? Molnigt, ja. Men jag kunde se den igenom molnen ändå. Tur va.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-03-20 14:30:41 följande:
    .
    Var befann du dig?
    Hemma. Om du tog upp huvet ur sanden och tittade uppåt någon gång så hade du också sett den... Hur tydlig som helst.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-03-20 15:53:47 följande:

.

Har du flyttat till Stockholm?

Bodde inte du 37 km från Landvetter flygplats?

Nej.
  • Nerfherder
    Frank Banner skrev 2015-03-21 16:24:54 följande:

2014 fick ABF i Borlänge avslag för att anordna fem informations träffar och dit allmänheten kunde få förklaring vad chemtrails är för något. ABF erbjuder 110 olika studiecirklar däribland astrala resor, så det vore konstigt om ledningen tyckte att chemtrails var för kontroversiellt. Anledning måste vara att de är livrädda om allmänheten får kännedom om chemtrails. Vid en sökning på de tre största dagstidningar finner jag tillsammans endast tre artiklar och där chemtrails nämndes med helt annan innebörd. Jag tycker det är skrämmande av journalister att varken skeptiker eller vanligt folk får komma till tals i gammelmedia. Även om man tror eller inte tror, även om man inte vill säga någonting, så måste vi respektera varandra. Vi kan inte förneka att naturen blir förgiftad. Massdöd av djur och insekter och utbrott av virus som länge varit utrotade. 

Tror du att det enbart är dina "chemtrails" som ligger bakom detta?
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!