Inlägg från: Gudasänd |Visa alla inlägg
  • Gudasänd

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

radwanska skrev 2014-12-03 17:16:41 följande:
    När jag var ung såg jag aldrig detta fenomen, trots att det flögs lika mycket då.
    .
    Helt korrekt!
    .
    Jag kan berätta för dig att jag nu i kronologisk ordning sett alla Bond-filmer på TV4 fram till Octopussy, 1983, och av dessa hittills 14 filmer så har man i endast ett klipp i en film, Diamonds forever 1971, sett något som liknar en chemtrail, annars absolut inte en endaste strimma, icke ett endaste chemtrail så här långt, vilket ju faktiskt ger vatten på min kvarn att Chemtrail-besprutningen kom igång systematiskt först kring 1997...
    .
    Men detta blundar desinformatörerna här inför... Skrattande
  • Gudasänd
    Iarwain skrev 2014-12-03 18:20:30 följande:
    Kan du förklara varför dessa moderna flygmotorer inte skapar några kondensstrimmor?
    Varför jag frågar är att för att det är felaktigt.
    .
    Du har ju svaret här:
    .

.

Okej? :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 18:30:41 följande:
    Jasså du, jag undrar vem som blundar jag! Jag har FLERA GGR visat både FILM och BILDER på contrails, från 1968 och 1941. Men du sandar och hittar på allt möjligt för att stoppa huvudet i sanden. Kolla gärna upp ditt inlägg #632 för referens.
    .
    Hur kommer det sig att du återigen tar upp dina plan från 1941, när vi redan ett antal gånger förnedrats, när jag avslöjat att det är manipulerade bilder:
    ..
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/the-great-contrail-con.html
    globalskywatch.com/stories/my-chemtrail-story/chemtrail-information/plumes-change.html
    .
    Historierevisionism - Krigsplanen från 1943 som påstås ha contrails är photoshoppade:
    .
    "Old photos and videos have been professionally altered to show plumes coming from jets to attempt to convince the public that jet plumes are normal and have existed for decades. In other instances, plumes are shown coming from old turboprops or water-injected Spey Series 512 Turbofans and are used to convince the public using an out-of-context deception.

Additionally, the public is not told that water-injection was used in just a couple engine types during world war II to decrease take off runway requirements. Any additional water was afterward dumped to lighten the aircraft's weight.

On the internet, paid disinformationalists are claiming to have seen contrails emitted from jets decades ago. These disinformationalists are a key part of any successful military operation, but in this case, the potential health effects of chemtrails?which includes death?make disinformationalists a party to a crime so immense, many simply cannot believe it."
    .
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    .

Endast desinformatörer fortsätter att upprepa sina lögner, trots att dessa redan avslöjats ett antal gånger! :boxing::boxing::boxing:.
    .
    KAN DU SLUTA TROLLA NÅN GÅNG? :rant:

• Gudasänd
    jlhm skrev 2014-12-03 18:33:44 följande:
    Jag vet, dock hoppas jag på att FL någon gång ska ta till krafttag mot GS på samma sätt som FB gjorde.
    .
    Familjeliv är inte emot yttrandefriheten, som ni på Flashback är! :boxing:
    .
    Ni tillåter 1000 hasch-trådar, samtidigt som ni raderade den sista kvarvarande tråden om den heliga Geocentrismen!

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 18:35:34 följande:
    Han lyckades få mig avstängd en kort stund, men jag mailade och förklarade vad som hade hänt. Som väntat så försökte han köra med falska citat och då blev han själv avstängd i en .vecka.
    .
    Varför pratar du med dig själv?
    :whoco5::whoco5::whoco5:
    .

Sedan, hur kommer det sig att du vägrar ge ett seriöst svar på detta?
    .

.

Vad är det som gör att du inte vill ta i detta med tång ens?
    .
    Låt höra... :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 18:59:45 följande:

Igen då, GudaFjanten:

">

Kolla kolla, contrails redan 1968!!!! Hur ska du bortförklara detta???

.
    Ge oss sekundangivelse var du ser chemtrailsen, tack!
    .
    Sedan så har vi ju redan berättat för dig, att det var vääldigt sporadiskt med chemtrailandet pre-1997, vilket bevisas av att av alla de tusentals filmer som gjorts pre-1997, så klarar du inte av att hitta mer än någon enstaka film med något enstaka chemtrail, vilket ju bevisar det jag hela tiden säger (du vet givetvis att jag har rätt, men du måste ju göra ditt jobb, den desinformatör du är), att chemtrailandet var ytterst sällsynt pre-1997!
    .
    Okej? :yes::yes::yes::yes::yes:

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 19:01:03 följande:
    Jag har gett dig ett seriöst svar på den frågan...
    .
    Du sa att jag gått upp i rök här, när jag efterfrågar dig var strimman kommer ifrån och varför:
    .

.

Varför klarar du inte av att ge ett seriöst svar på detta?
    .
    Varför strutsar du? Cool

• Gudasänd
    lifebringr skrev 2014-12-03 19:12:38 följande:

FOLKS? Om du nu inte är flera personer själv, så är det bara en person som har återkommande misstankar om att flera skapar konton för att skriva BARA i den här tråden.   

Tyvärr är jag säker på att det bara är ett problem som ligger hos dig.

Det är återkommande vid de maniska topparna. Inget illa menat. Bara en reflektion! 

.
    Kan du svara mig på frågan, varför desinformatörer känner ett behov av att köra med flera konton, om inte för att ge folk illusionen av att det är många som misstror Chemtrails? :boxing:
    .

Chemtrail-attack över Kalifornien, så hela himlen täcks av chemtrailsgenererade disiga slöjmoln:
    .

.

VAD HAR DU ATT SÄGA OM DENNA VIDEO ??? :evilgrin39::evilgrin39::evilgrin39:

SE DEN OCH ÅTERKOM SEDAN...
  • Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 19:16:24 följande:
    Det är ett moln.
    Hur kommer det sig att det hamnade där efter chem-explosionen från militärplanet du såg och hörde? :boxing::boxing::boxing:
    .

• Gudasänd
    Nerfherder skrev 2014-12-03 19:23:59 följande:
    Och här, 1947

.
    Brittiska regeringen medger att man under fyrtio år, 1940-1979, utsatte sin befolkning för biologisk och kemisk krigföring via chemtrails:
    .

.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!