HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!
Spammen och den ökar stegvis i takt med att väggen närmar sig.
Det kan uppfattas som dumt att göra om samma misstag gång på gång på gång på gång...
Spammen och den ökar stegvis i takt med att väggen närmar sig.
Det kan uppfattas som dumt att göra om samma misstag gång på gång på gång på gång...
Detta har varit ett genomgående fenomen i T.S trådar.
Han lyssnar inte på andra. ...
Det börjar alltid med SPAM... han ignorerar all möjlighet till diskussion. Därefter blir hans humör stegvis värre och värre. Han tar sig längre och längre ner i sandlådenivån.... tills.. PANG... så försvinner han ett bra tag. Ibland månader.
Det kommer att hända igen.
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results"
Trådskaparen är känd här för att plocka saker ur ett sammanhang för att sedan förstora upp eller förvränga.
Ofta hämtar han väldigt mycket information ur bara en rubrik... men har inte alls läst innehållet.
Oh!
Trådskaparen!
Vi vet att du sitter febrilt och söker igenom hela internet efter information som kan ge dig svar på den stora frågan ovanför. Du har inte hittat något. Ändå så sprider du ut information som helt saknar källor.
Det gör dig till en desinformatör. Dvs icke trovärdig.
... I alla fall... Svaret på varför du inte hittar någon information är ENKELT!
Det är nämligen så att du hämtar "fakta" ifrån andra som också är konspirationsteoretiker som inte heller bryr sig om fakta och hittar därför på egen "sann" information.
De har inte heller något logiskt tänkande där man implementerar ett ifrågasättande. De köper allt med hull och hår, bara ämnet ligger i konspirationsintresset.
Varesgo!
Det tycker jag inte. Han har bara kommit till mitten innan "väggen" av det jag ska se.
Han har fått många goda råd innan av många forummedlemmar i hur han kan förbättra sin kommunikation för att förmedla det denne vill. Han är inte intresserad, utan ser bara rättigheter och att andra har skyldigheter ett eget grandiost skapat sammanhang.
Trådskaparens kommunikation blir som en reklamskylt som står mitt emot en spegel. Han skriver egentligen bara till sig själv. Då har man gott om dötid :)
Det är inte första gången som trådskaparen gör bort sig TOTALT
Det kommer att hända igen och det har stort vetenskapligt stöd!
Jag ser inte trådskaparen som något annat än en fiktiv karaktär som
bjuder på skön humor. Det tackar vi artisten för! :)
Han har fler trådar som är heeeelt upp åt väggarna... Han snappar upp sådant andra foliehattar haft (och som redan debunkats) och sprider det sen som ny information.
Trådskaparen är bara ute efter uppmärksamhet genom SPAM. Inget annat. Därför blir det så dumma trådar och komiska inlägg (ja som ni ser) .
Hade det varit så att en person som verkligen kan kommunicera och som använder sig av desinformation för att påverka andra. Då kan det tom vara en stor fara.
Här är det så att ingen tar trådskaparen på allvar. Det är lite övertydligt med att denne inte kliver fram som en person och säger vad den tycker. Det är mer som en påhittad karaktär som driver med sig själv.
Spekulationer är ju absoluta sanningar för vissa! :)
Jag skulle nog mer säga att det är dina paranoida sidor som kommer fram nu igen. Inte första gången du får för dig att flera skapar konton för att skriva i dina trådar. Det finns ingen poäng med det. INGEN håller med dig ändå. Problemet fortsätter att stanna hos dig. Ingen annan. :)