Inlägg från: Nerfherder |Visa alla inlägg
  • Nerfherder

HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!

Gudasänd skrev 2015-02-09 10:46:58 följande:
    .
    Inte?

.

:boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing::boxing:
    Nix. Det är en radarstation. Och sluta ändra i quotesen som vanligt, tack. Hur länge ska du strutsa för mina frågor, din struts?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-09 13:01:17 följande:
    .
    Filmen är 10 minuter lång, du gör felet att tro att visningsbilden är en HAARP-anläggning, Kim.
    Nej, jag vet att det är en radarstation. Vem är kim?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-09 16:47:16 följande:
    .
    Det går lite dåligt för Flashback nu märker jag...

Karma? Cool
    Ahhh du tror att jag är den där moderatorn igen. Skönt, jag trodde nästan att du hade avfärdat mig från den listan. Konstigt, jag har inte fått några anklagande mail ifrån dig. Hmmmm.... När ska du lära dig att det inte funkar att anklaga mig och alla andra för att vara någon annan? Du tom skickar mail till alla du anklagar, när det egentligen borde räcka med ett. Hur står det till med "logiken"?
  • Nerfherder
    Binary skrev 2015-02-09 17:16:19 följande:
    Men men.. jag trodde jag var moderator på flashback. Får jag inte vara det nu eller hur är det.. Jag blir förvirrad
    Det är lugnt, du får säkert också vara han.
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-09 19:45:20 följande:

.

Personligen tycker jag att följande två är minst lika vassa, vad gäller HAARP i samverkan med chemtrailsen:

Informativ svenskproducerad video om Chemtrails, dess syfte o funktion och samverkan med HAARP:

.

.

Sveriges delaktighet i USA:s vädervapen HAARP, vårt strategiska läge, kuppen 2001, orkanen Gudrun, etc:

.

.

VIDRIGT...  Kan vi få höra lite mer förnekanden från din sida?

Det känns bra att veta att du kommer att bli uthängd i aftonbladets granskning av flashback, eller hur?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-10 08:45:19 följande:

Aftonbladet kommer att "hänga ut mig" såsom vad? I vilken kapacitet?

Som den som avslöjade Flashbacks hyckleri att vara för verklig yttrandefrihet?

Att vissa av er Flashback-mods är Geocentrism-fientliga och Geocentrism-förnekare, så till den milda grad att ni därför har stängt av mig (Död o återfödd) från Flashbacks forum i sammanlagt snart 2 år...

Som vetenskapsförnekare och spridare av alla konspirationsteorier som finns!
  • Nerfherder

mods? du vet att mods är plural? hur ska du ha det? förut har du anklagat typ alla som skriver mot dig för att vara en och samma mod, nu ska det vara flera. Logik är inte ditt bästa ämne haha

• Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-10 22:47:33 följande:

.

VARFÖR VÅGAR DU INTE SVARA PÅ MIN FRÅGA?

VILKEN AV FÖLJANDE 3 VARNINGAR SOM KimNeilJung REGELVIDRIGT DELADE UT TILL MIG, SKULLE HA BRUTIT MOT MINSTA LILLA REGEL?

Varning 1:

Till Hefaiston, inlägg 4190:

"Är du flygledare i Skåne?

Frågar dig eftersom Chemtrails har diskuterats med två skånska flygledare (spelats in i hemlighet), där de serverar lögner på löpande band:

Snacka om att försöka låta påskina att man inte känner till dessa Chemtrailplan..."

Varning 2:

"Du svamlar!

Aluminium i Chemtrails orsak till rekordstor ökning av Alzheimer, KOL, astma, autism etc:

www.globalresearch.ca/chemtrails-the-consequences-of-toxic-metals-and-chemical-aerosols-on-human-health/19047

Hur förklarar du detta?"

Varning 3:

"Ni förnekare strutsar massor av frågor, som ger belägg för att vi chemtrailas!

Exempelvis så har vi aldrig fått något tillfredsställande svar från er förnekare, hur det kommer sig att statliga myndigheter som SMHI och Sveriges Radio å det grövsta vilseleder och mörkar kring Chemtrails?

Länkar?

Det ska du få här (men glöm dem inte denna gång), men lova sedan att svara på frågan, utan att strutsa!

SMHI mörkar Chemtrails:

newsvoice.se/2014/04/24/smhi-...ra-chemtrails/

Sveriges Radio mörkar Chemtrails:

newsvoice.se/2014/07/02/sa-ha...om-chemtrails/

Seså, svara oss nu på frågan varför SMHI och Sveriges Radio mörkar kring Chemtrails?

Vi kommer påminna dig ända tills du svarar oss!

Ni andra förnekare får gärna hjälpa madtop, det lär han behöva...

LaurentiusLucidor?

KjellKritisk?

ConnyKlasson?

KurreKotte?

SnakePlisssken?

Nu ska ni inte angripa Sassersson, utan själva texterna där han ger belägg för att SMHI och Sveriges Radio mörkar!

Okej?"

--------------

SESÅ.... 

Gudasänd, du har aldrig tänkt tanken, att det kanske är så att du är ute och cyklar? Lite grand bara sådär?
  • Nerfherder
    Gudasänd skrev 2015-02-10 23:38:10 följande:

.

Stockholm, strimma på låg höjd, alltså måste det vara chemtrails:

imgur.com/AfHvkoc

Okej?

Hur ska ni komma undan detta, ni förnekare? 

Vanlig kondens det med.
Svar på tråden HETT !!! Chemtrails- Granskas av amerikansk domstol just nu !!!